Gå til innhold

Ekte sprell - angående puzzlematten fra nille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått svar angående denne matten?

Hvis det er enda tvil så får jeg finne et strekk laken eller noe slikt å ha over, har ikke lyst til at min datter skal slikke/tygge på matten når hun ligger på matten å leker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det var en som hadde sendt mail her for en liten stund siden (husker ikke hvem). Fikk til svar at de ikke visste helt og at det var lurt og eventuelt ta et laken eller noe over. Jeg har puttet hele matta inn i et dynetrekk slik at det ikke skal gå an å få de ut.

Skrevet

hva er de giftige???

vi har også en sånn matte... hva var det dere har hørt om??

Skrevet

Ja, det var en her som hadde sendt mail og fått svar. Husker heller ikke hvem det var, er en stund siden.

De vet ikke om de er giftige. De skal helst ikke ligge så lenge på de og ikke suges på. Gutten min tok i fra hverandre brikkene og tok de i munnen. Nå har jeg tatt et av våre dynetrekk og lagt matta inni også har jeg et pledd oppå der igjen.

Nå ligger han ikke så mye på matta lenger da, er over alt i leiligheten, men greit å være på den sikre siden.

Skrevet

åh nei, gutten vår har også ligget en del på matten og han likte å suge på de også..

huff ... skal pute den i dynetrekk også...

Skrevet

Å nei!!! Og jeg som likte den så godt!!!

Skrevet

Ææææh........... Min gutt har akkurat begynt å dra av disse brikkene for å suge på! :/

Slenge oppå et laken nå da.......... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...