Gå til innhold

Nå får hun bare vente...

Anbefalte innlegg

Har skjønt at det er flere som har det sånn at siden babyen fortsatt er i magen nå så kan det godt la være å skje noe før januar... Har termin om seks dager, men er da innstilt på at det IKKE skal skje noe før tidligst om to uker.... Så da håper jeg det er noen av dere som fortsatt gidder å være her inne så lenge:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7497480-n%C3%A5-f%C3%A5r-hun-bare-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er godt jeg ikke er alene, men jeg kommer til å være drit nervøs på julaften, for det er virkelig en dag jeg vil unngå (selv om det er termin dagen så skal det vel mye til at det skjer da) Men det er absolutt ikke noen tegn på at noe skjer i nærmeste framtid så tror nok ikke hun kommer ut før hun må.... :)

Alle setter fristen til Onsdag jo....Jeg også!!! Hihi!

Alle sammen kommer til å føde på lørdag tipper jeg!

Jeg er sååå stresset om dagen siden jeg ikke vet hva som skjer med julen og allt!!!

Føler meg så elendig og har bare lyst til å grine, men jeg klarer jo ikke det engang!!!

Har termin første dag.. Han kan få komme senest onsdag eller torsdag, men etter det så får han være til etter julaften. Vil så gjerne ha den hjemme jeg også! Bekymrer meg veldig for den..Jobbet forrige julaften og fikk ikke oppleve den sist med min 4 åring (er hjelpepleier) så håper virkelig vi kan nyte denne som en litt større familie:)

Annonse

har termin andre juledag, men idag mente JM at hodet er såpass festet og langt nede i bekkenet at hun ikke regnet med at jeg skal gå over termin :o har IKKE lyst å føde på selve julaften... men men.. ikke noe man kan gjøre vel, heh,....

men hvis alt går som de fleste på denne tråden ønsker så møtes nok vips, lucia og jeg på ahus 1.01.07 hahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...