Gå til innhold

"klikking" i bekkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hodet har festet seg og jeg er i uke 38. hver gang jeg skal på do på natta begynner det å "klikke" når jeg går. er kjempeekkelt! lurer fælt på hva det kan være? er det det at babyens hodet presser seg nedover? men hvorfor bare på natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer masse ekle knekkelyder fra meg også, i ryggen og foran et sted. Skikkelig høye knekkelyder. Har kun lagt merke til det når jeg skal på do om natten jeg og. Mest når jeg skal snu meg, komme meg opp av sengen.

Skrevet

Alle mine ledd og sammenføyninger er skikkelig stive om kvelden når jeg skal legge meg og når jeg våkner om natta. Men om morgenen når jeg våkner er jeg helt fin igjen. Merkelige greier.

Skrevet

Vi blir nok løsere i forbindelsene i hele bekkenet nå mot slutten, tenker jeg. Hver gang det knirker i meg, skvetter babyen i magen, så det må være skikielig ekle lyder, omtrent som kritt på tavla tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg har hatt klikkinger i bekkenet i noen gode uker allerede, og jeg er 29 uker nå.

Grunnen til at det er verre på natta er fordi bekkenet "stivner", fordi vi er i mindre bevegelse enn på dagen..

Om jeg sitter med beina til siden i sofaen og ser på tv i en time så kommer lydene og vondtene, da kan jeg nesten ikke gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...