Gjest Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Selv om det er tidlig i svangerskapet enda så grubler man jo på navn.. spes. siden det ikke er lenge til ultralyd (rett over nyttår, er da 17-18uker) og får da mest trolig hvis barnet ligger rett vite kjønnet! Spennende Vi har tenkt på jentenavn og bestemt oss for Thea Lovise... Men så var det guttenavnet da.. noen forslag??
laffe*høygravid* Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Fillip! Eller Tobias.. Liker også Adrian.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Mange fine guttenavn- her er mine favoritter: Christoffer (det heter sønnen min) Nikolai (det skal vi kalle babyen vår hvis vi får en gutt) Tobias Leander Theodor Hvis vi får jente skal hun hete Thea eller Victoria.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 takker for alle svar.. er vanskli med navn. hehe finner jeg ett som jeg liker så har samboeren min ett eller annet på det navnet som han ikke syns noe om.. og omvendt...
Teltpluggen Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Marcus eller Sebastian hvis gutt og Stina Emilie eller Erica hvis jente blir det her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå