Gå til innhold

hjeeelp

mor til roy+1 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i himmelens navn skal man få tak i vinterklær når man er 5 og en halv mnd på vei? Kåpene jeg har får jeg ikke kneppet igjen lenger, og det begynner å bli litt for kaldt til kun å gå i en genser.... har ringt h&m,kappahl,cubus.. noen som vet hvor man kan få tak i sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem....

Men va på Vero moda å kjøpte mæ ei jakka me skinn på hætta.-helt okei,å den kosta bare 300,-Så vi får håpe den vare en stund...men æ må nok kjøp mæ enda en før termin 14 april....:(

Skrevet

Ei venninne bruker stor ullgenser med poncho over - kan det være noe?

Skrevet

vind og allværsjakker er det som regel god og romselig plass i.

Skrevet

jeg stikker av med fleecejakka til sambo nå når min blir i minste laget. Tror jeg må gå til inkjøp av en jakke i noen nr for stor litt etterhvert.. Teit at det er så vanskelig å finne fine mamma jakker!!

Skrevet

takk for mange svar:) Ja, det er rart at det ikke finnes flere butikker som spesialiserer seg på mammaklær. jeg mener;en skulle jo tro det var et stort marked der. kvinner mellom 18 og 40 går jo gravide opptil flere ganger hver..og det er nok av kvinner i verden.. markedet er jo der:)

kjøpte meg ei jakke på match, men jeg måtte opp i str 44 for å få plass til magen.. da ble jo resten litt stor også. men må man, så må man....

Skrevet

Kanskje kjøpe i HM sin store damer avdeling? Gravidjakker er liksom liten vits i og med at det kun er snakk om for noen mnd, det er nok derfor det ikke er særlig stort marked for det.

Skrevet

Jo, men hvorfor skal man kjøpe klær som er alt for stor i str? Man kan jo heller ikke gå med dem heller etter fødselen...

Ihvertfall ikke jeg. Bruker ca. str. 36 til vanlig, men hvis jeg kjøper et plagg i str. 44 ser jeg nok litt merkelig ut når jeg er tilbake i min "vanlige" form...

Syns absolutt det burde være flere mamma-klesbutikker! Vet så langt bare om H&M og Mamashop.

Skrevet

Helt enig, men hvorfor de har et redusert utvalg til gravide er fordi det har kommet flere nisjebutikker, spesielt på nette. Også er det ganske komplisert det med vareutvalg, mer enn man skulle tro, det har noe med dekningsbidrag og dekningsgrad, bruttofortjeneste etc å gjøre, og for H&M sin del har nok dette med det reduserte vareutvalget å gjøre, men jeg er helt enig i at man skulle hatt bedre utvalg, og at man skulle tro det er marked for det, men tallene de sitter med viser tydligvis noe annet enn det vi gravide tror.

Prøv mammahuset.no de har også vareutsalg her i Rygge (les Moss, de fleste tror dette stedet ligger i Moss)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...