Gå til innhold

Gave til mannen i livet?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til hva gi til kjæresten?

Jeg vet om mye han trenger og har lyst på, men er ikke i det store kreative hjørnet om dagen!!

Hva skal dere gi?

Noen kreative forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si hva man skal kjøpe, alt etter typen og alder... interesser...

Jeg og samboeren min bruker ikke å kjøpe gave til hverandre til jul, vi kjøper heller noe felles i januar som vi har bruk for ... he he i år har vi bestemt oss for tørketrommel..hehe kanskje ikke så romantisk men, vi føler det er en grei måte å bruke pengene på..

Når en av oss er burdag etc så kjøper vi gave til hverandre da.. :) Men vi syns i jula så går det så mye penger ellers til gaver til familie/venner....

alltid like gøy å kjøpe gave til mannen sin, selv om det kan være litt vanskelig å finne ut hva de trenger/ønsker seg, men jeg syns synd i mannfolkene som skal finne en gave til oss... tror ikke det er like enkelt for dem... hehe vi er nok kanskje litt mer kresne :)

Skrevet

Vi har, unnskyld hadde, bestemt oss for å holde gavebudsjettet nede i år. Helt til jeg syntes at jeg trengte noen pene kjoler å ha før og i jula. Min snille mann var med for å se på de to utkårede kjolene, og han sa jeg skulle ta begge - så er den ene julepresang. Så snill - og jeg er sååååååå fin i dem he he he. (Ingen av kjolene er mammakjoler, men jeg tror bestemt at magen har plass til å vokse en del i dem. Begge er fra "Smirk" hvis dere kjenner merket - tips til alternative kjoler!)

Til han har jeg kjøpt billetter til et morsomt show i teateret + skal lage invitasjon til middag på valgfri restaurant i forbindelse med forstillingen. Tror han blir glad for det, selv om jeg(vi...) jo elger meg(oss) med, he he

Hyggelig å ha noe å se fram til av kos i ventetiden!

Skrevet

vi går og for felles gave i år. Og i år er det sprilrefleks kamera under tredet til oss;) Gleder meg:)

Der som jeg skulle kjøpt noe bare til han hadde han nok fått noe av dette:

*dyre boxershortser

*Buzz (ps2-spill;))

*Ny bukse

*romantisk weekwnd på hotell med spa(ville vært litt til meg og;))

Kommer ikke på mer nå;)

Skrevet

hva med en soft shell jakke fra feks lowe alpin eller McKinley? Jeg elsker min soft shell jakke, har brukt den i hele høst. Nå har kjæresten min funnet en på nettet, reklamen sier noe slikt som " dette er jakken du kommer til å savne når du har slitt den ut om 20 - 25 år". Gjett hva han har øverst på sin ønskeliste. Kjempe praktisk + veldig fin - synes jeg da..

Ellers liker jeg å kjøpe fine gensere til ham.

For et par år siden fikk jeg tak i billige flybilletter til Italia. Hehe - ble fin tur, men endte jo opp med at han måtte betale mesteparten av hotell osv.. Det er kanskje den gaven jeg har vært mest fornøyd med selv..

Skrevet

Jeg har aldri invistert i dyre julegaver før, men det har han. Siden min økonomi er bedre i år, så han får det han ønsker seg. Kjøpte en drill fra Borsch til 999,- som gutten vår skal få gi, og en helårsjakke fra Jack & Jones som bare var helt nydelig fra meg:)

Hva med:

Ulvangsokker

Ullundertøy

Boxer

Genser

Bukse

Sko

Verktøy

Turutstyr

Skrevet

Å nå kjenner jeg at kreativiteten kommer krypende!!

Tusen takk for masse gode tips!

Og for en artig ide og gi gave fra den lille!!!! Da har jeg liksom unnskyldning for å kjøpe en ekstra ting.

Planen tror jeg blir:

* CD i julestrømpegave fra julenissen (jeg tørr ikke annet enn å ikke kjøpe CD til han, han blir oppriktig furten om han ikke får en eneste CD av noen til jul!! !! Ny CD er toppen av lykke! :)

*Pop og Rock leksikon fra den lille (han trenger et påskudd for å sette seg i sofaen og slappe av, denne boka kommer helt sikkert å være motiverende!!)

*gavekortbok av meg. Kjærestehelg/kveld (som jeg må spare til..), båltur, masasje, klippekort på fotballguttekvelder hvor jeg tar fjøset, kinobesøk... Han elsker slike opplevelses gavekort!

Ja dette blir kjempebra!!

Tusen takk igjem for tipsene!! God førjulstid jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...