Gå til innhold

Liker barna deres Teletubbies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe noen Teletubbies DVD'er, og lurte på om deres barn liker det? Lærer de noe av det eller er det ren underholdning?

Skrevet

gutten vår er 11mnd og liker teletubbies...

han har bare sett på tv.

Skrevet

Jenta mi på 19 mnd. digger det...har det på BBC Prime. Sier 'bye-bye' og 'åh-åhhh' innimellom (lært av dette progr.).

Skrevet

Jenta vår er snart 14 mnd og har digget det siden hun var 9 mnd! Hun "danser" og blir helt vill når hun hører sangen deres!

Skrevet

Sønnen min fikk se det - og elsket det - en periode før han kunne gå. I lære-å-gå perioden hadde han absolutt ikke tid til å sitte stille og se noe + at det så ut som om han ble litt lei... OBS! om du skal kjøpe det til eget bruk - som voksen blir man (eller i allefall jeg og kjæresten min) ganske gaal av lydene der. Vi har nå Sesame street i stedet for - mye morsommere for små og store! (Han er nå nesten to år)

Skrevet

Jenta mi på 20 mnd liker det veldig godt. Angrer nesten på jeg kjøpte dvd,hehe... Nå er det masing om teletubbies dagen lang..

Skrevet

Har lurt litt på dette selv, gutten til ei venninne digger tubbies. Men jeg synes de er såå ekle! Argh, kan ikke få sagt hvor usmakelige der er.. Men det skal sies, jeg har aldri sett på det ordentlig, så det er mulig jeg ikke har så mye grunnlag å uttale meg på.

Her er det fortsatt Ole brumm som er helt, men han vet ikke om så mye annet heller. Flere tips? Han er snart 19 mnd.

Skrevet

Min er snart 21 mnd. og elsker Teletubbies - det virker som om det beste er nár solen stár opp eller ned og gutten inne i solen smiler og ler - da er min helt med.

Ellers vil jeg si at ja de lærer av Teletubbies - de lærer ord, verbformer, gi klemmer, tórke vekk bródsmuler fra bordet etter á ha spist etc etc.

Selv sá har jeg aldri greidd Teletubbies, men det er jo heller ikke jeg som skal sitte og se pá de da... selv om man kan bli rimelig lei av á se de 47 ganger i lópet av 3-4 dager........

Skrevet

hun elsker de. er 22mnd nå, men sett de siden hun var 16 mnd ca. Hun lærer seg ord, bevegelser osv, vi voksne synes det er super teit, men ser jo at det er lærerikt for henne.

Skrevet

Joda han liker det, jeg syns jo det er litt teit, men kjekt at han sitter ca 5 min i ro sånn dann og vann. Ikke akkurat tv-slave.

Skrevet

Jenta mi på 20 mnd elsker det!

Jeg selv hater det, men har etter hvert lært meg å skjønne at dette fenger barna i den alderen. Det er nok deres måte å tenke på. OI! SE EN BALL!!! Osv...;)

Hun får teletubbies med lys på hodet og tv film på magen i julegave - tror nok det blir liv i stua når den åpnes!!! :)

Skrevet

Vår gutt på 17 mnd er helt vill etter det. Vi har bare en film, men ser ut til at han aldri blir lei. Han er som regel veldig klengete på meg, så det er vanskelig å få gjort noe når han er våken. Da er det godt å kunne sette på teletubbies en gang i blant :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...