Gå til innhold

Å trene på SATS


Mockanin

Anbefalte innlegg

Ja, da her jeg på nytt meldt meg inn på SATS. Denne gangen skal jeg IKKE ende opp som støttemedlem. Har allerede hatt to timer med veileder og skal ha en til på nyåret. Veilederen virker som om han virkelig har lyst til å hjelpe meg. Men det er nå først og fremst jeg selv som må hjelpe meg.

Har ikke fått så veldig mange øvelsene jeg skal gjøre. Dem jeg har går på overkroppen. Skal ikke trene beina siden dem har masse muskler fra før av av å holde kroppen oppe. Men selvsagt skal jeg jo trene 20 min. med kondisjon og da er jo beina med.

Uansett så er SATS litt skremmende. Å stå på steppemaskinen i 20 min. er greit nok. MEN når jeg skal begynne med de andre øvelsene blir det straks litt "farligere".

Det verste er vel når jeg skal bruke manualer. Da må jeg stå midt blandt disse som løfter vekter og ikke trener apparater. DET er skummelt det. I tillegg er det speiler over alt, og jeg ønsker IKKE å se meg selv i speilet.

 

Hjelpe meg. Mon tro om SATS kan stenge treningssenteret de 30 min jeg skal trene med vekter/apparater? (ironisk)

DET hadde vært toppers det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg er som deg. Har vært medlem i ett år, men har ikke gått før nå de siste ukene. Jeg har også fått eget treningsopplegg, med manualer også... Føler meg ikke særlig kul der jeg står og løfter på 4kg, menst de andre løfter 100 liksom...:) Men men, må man så må man...:) Må innrømme det er ett par ganger jeg har hoppet over manualene fordi jeg ikke har følt for å stå der...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...