Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg smører paa kuldekrem hver dag paa gutten min. Er det dumt aa bruke det hver dag, huden blir kanskje avhengig? Han faar tørre bollekinn hvis jeg ikke smører. Naa begynner det jo aa bli mye kaldere og, 2 grader kun i dag.
Blomman Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 noen har jo så tørr hud så de trengs å smøres hver dag - men se litt på hvor fet krem du bruker - trenger ikke brukere feter enn man må om du skjønner - kuldekremer er ofte veldig fete. Prøv ceridalproduktene fra apoteket (lipogel derfra kan brukes som kuldekrem den og). Kanskje det holder med å bruke lipolotion sånn til vanlig - den er en oljespray, men er ikke seig- trekker raskt inn i huden. Til tørrere flekker og når dere skal kan en bruke lipogelen. Disse produktene er laget av kun tre ingredienser- inneholder ikke vann, parfyme, konserveringsmidler eller annen skitt. Produktene er og drøye. Den lille flaska med oljespray(lipolotion) koster ca 100 kr og holder en hel måned om jeg smører hele meg selv hver dag tillegg til å bruke den på ungene. Lipogel er og veldig drøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå