Gå til innhold

Vi har 1 forsøk igjen!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Å nå er jeg sååååååååååååååååååå lykkelig:o)

Snakket nettop med Ciconia og forklarte for legen om forskjeller på regler i Danmark og Norge om hva som regnes som et forsøk osv. Vi har jo vært i DK 3 ganger,men den ene gangen ble ikke egget befruktet... Før det hadde vi 2 avbrutte forsøk. Koster eg 4000kr for et avbrutt forsøk. Jeg snakket masse bla bla og så avbrøt han meg og sa at vi har jo 1 forsøk igjen........................ *gledestårer*. Og jeg som trodde vi måtte starte helt på nytt. Så neste gangen gjelder det jenter!!! Skal starte med en litt høyere dose. Så når mensen kommer i jan, er det sprøytestart på dag 2. Så er jo ikke så lenge til vi er igang igjen:o) Hurra:o) Kommer vel litt ann på når mensen kommer......skal reise bort siste helg i jan.....har flybill og alt......så håper eg mensen kommer litt sent i jan så ikke alt kræsjer.....

Ha en fantastisk dag alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7496702-vi-har-1-fors%C3%B8k-igjen-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Kjempegode nyheter! Håper virkelig det klaffer for dere denne gangen! Går det ikke an å justere litt på hvor lenge du går på hormoner og forskjellig om det kræsjer? Min samboer reiser 4 uker ute på båt, så jeg må gå ekstra lenge på spray for å vente til han kommer hjem og kan levere sakene sine:) Begynner på spray 6 jan og har ikke uttak før i uke 7, så jeg blir nok en bra hormonbombe da:) Hehe! Jaja, var iallfall en suuupergod førjulsnyhet dette da:) Lykke til og GOOOOOOD JUL!

Nå ble jeg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad, endelig noen gode nyheter fra den kanten oxo :o)

Og neste gang vet jeg at du lykkes, for vi skal gå gravide sammen!!!!!!!!!

Får satse på at du får flere egg nå da xxxxxxxxxxxx

Og god tur; Hvor skal du?

Masse lykketilklemmer

Annonse

Tusen takk jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja dette er julepresang. på tide med litt gode nyheter nå.........

Jeg begynner rett på sprøyter, skal ikke ha spray:o)

Tullemor, er gjerne med på kaffe, gjerne lunch og:o)

Skal sende deg sms nå jeg, glemte å svare tror jeg.....

Klem

Annonse

Tusen tusen takk jenter. Jeg er veldig optimistisk nå. Og jeg skal også begynne hoa en ny akupunktør som jeg snakket med idag.

http://www.lindefysikalske.com/om.html hos Richard. Har hørt om flere som har gått til han med alt mulig av plager. Og han har virkelig vært en "guru". En som fikk beskjed om at hun aldri kunne bli gravid feks. Hun har 2 barn idag. Legene sa det var et mirakel den første gangen. Kvinner som har hatt masse cyster, de har blitt borte. Han var så positiv, så dette gleder jeg meg til. Greit å prøve noe nytt. Nå går jo Vibeke snart ut i svangerskaps permisjon også.

Så vi er klare for et nytt forsøk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra:o)

Gleder meg til fredag, blir kos å se fler av dere:o)

Mange klemmer

Juhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o) :o)

Som jeg skrev på sms: når du er glad er jeg glad vennen!! :o)

Ser fram til å følges mot blått kryss! Det blir saker ;o) For nå er det jaggu på tide at flaksen kommer til oss også!!

Jeg har tatt min første spray i dag... :o)

Ha en fin dag vennen - vi snakkes!!

Stoooor klemmmm fra

Tusen takk vennen:o) Det varmer:o) Ditto:o)

Ja tenk at du har begynt på spray nå. Det er jo en stund siden... he he. Ønsker deg all lykke nå lille venn. Ja det er på tide at lykken kommer vår vei:o)

Stoooooooooooooooooooor klem

Måtte bare benytte innlegget til å ønske deg og dine kjære en riktig GOD JUL og håper dere koser dere veldig i julen :o)

Vi drar på juleferie i morgen tidlig, og i dag skal jeg på jobb og får besøk i kveld, så det blir lite BIM`ing (eller msn`ing) før jul.... Kommer tilbake 3.juledag....

Alt godt for det nye året, vennen - VÅRT år!!! Det året vi blir gravide med gullungene våre - har du begynt å glede deg?? Det har jeg. For nå er det vår tur!!!! :o) Alt annet er absurd!!

Vi snakkes vennen - sender deg sikkert en tekstmelding før jul :o)

Maaange klemmer fra

Tusen takk vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En riktig god jul til dere tre også vennen:o)

Blir lite bim på meg også. Skal bort julaften og 1 juledag, 2 juledag skal vi ha her. Blir hjemme et parr dager, så reiser vi på fjellet. Så da kjører vi forbi deg...... Skal tenke på deg når vi stopper i L.

Ja neste år skal vi bli gravide begge to. Det blir ingen gravide mager i noen jul, men neste jul har vi heller en liten baby, hi hi.

Vi snakkes vennen. Kose dere masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stoooooooooooooore klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...