Gå til innhold

bare lurer på en ting!

mamma_til_snart_2

Anbefalte innlegg

De fleste her inne sier at det kommer ikke ann på alder om man blir en god mor eller ikke! å det gjør det helt sikkert ikke eller...

men hva om man er 14 år å gravid da? kan man være like voksen som en 18 åring? de fleste på 14 har ik inntekt, bor alene eller er i fast forhold... vet iallfall at når jeg var 14 tenkte ikke jeg på unger og sex... på gutter ja.... men sex?

er ikke ment som noe negativt mot noen... bare satt å tenkte på det liksom...

Fortsetter under...

Ikke alle 14 åringer blir planlagt gravid da. Så da er det stor sjanse for at de får god hjelp fra de nærmeste... Såklart det kommer litt ann på alder, men det er så individuellt fra person til person. Man kan ihvertfall vokse mye av å bli ung mor. Men alle er "barn" når de er 14 år. Og det er noe jeg har tenkt mye på ;-)

Jeg visste ikke hva sex var når jeg var 14 omtrent. Turte ikke pule før jeg var 16 jeg. Og derfor angrer jeg ikke så mye på det heller =)

Er her 14 åringer som tenker på å få barn da? har ike lest at her er noen på 14 år her som vil ha barn nå da? har du?

Dessuten er det helt normalt at 14 år gammle jenter tenker på sex? Kan du med ærlighet si at det ikke er normalt? Er ikke alle som debuterer som 14 åring, men alle tenker på sex. Lurer på hvordan det er osv...

Annonse

har da ikke sagt at det er noen her heller jeg... har jeg??

har heller ikke sagt at det er unormalt, jeg skrev at jeg ikke tenkte på det! du må jo lese det jeg skriver da.... ikke bare prøve å finne noe å "ta" meg på!

innlegget var ik vondt ment mot noen...

Jeg vil tro at det ikke er noen som prøver å få barn når man er 14. Men sex vet jeg at mange tenker på som 14 åring, innkludert meg selv. Men tenkte IKKE på barn. Men noen 14 åringer er kanskje eldre en andre og er så modne at vist "uhellet" er ute tar de ansvar. Å det synes jeg er utrolig godt gjort!! =)

Skjønner godt tankegangen din=)

Det kommer ikke ann på alder synes jeg.. Det finnes SÅ mange frskjellige personer i alle aldre at det nytter ikke dra alle under en kam. En som gikk i min klasse på ungdomsskolen ble mamma da hun akkuratt hadde fylt 15 og jeg er sikker på at jenta hennes ikke kunne hatt en bedre mamma.. Selv om hun er ung. Finnes mange godt voksne også som ALDRI burde blitt foreldre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...