mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Lillegutt er snart 4mnd og jeg har ikke fått han til å ta sutt..vil ikke sove hvis han ikke ligger med flaska med melk..men idag prøvde jeg noe nytt..jeg dyppet sutten i sanasol så vidt det var og lillegutt sugde seg fast..Og tror dere ikke at han sovna med den æ..så nå sier jeg endelig..så nå skal jeg begynne med dette om nattan også!!!JIPPI...
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 når kan man begynne å gi de sanasol?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 er vel ved 4 ukers alder..gir han det ikke utenom den ene dråpen som var på tuppen på sutten..hørt at det er mye bedre enn å duppe den i sukker van pga tenner osv senere..så jeg fulgte bare det rådet jeg=)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Trodde ikke det var så bra for de små? er jo sitrus...eller....? Er jo unasett ikke mye du gir, ikke det jeg mener. Bare lurte egentlig:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 til meg sa de på helsestasjonen at man ikke burde gi sanasol før ungen var året pga sitrusen, men om dere stikker inn på de "første leveår"-sidene her, så står det sanasol på uke 5... så hvem vet..! At barnet får dekket sitt behov for vitaminer sikrer du ved å enten gi 5 ml tran, 10 ml Sanasol eller 10 ml Biovit <-- dette står der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå