Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 jeg er skikkelig "hoven" nedentil.. Kjennes ut som om jeg har fått et skikkeig spark og er døds hoven.. jeg måtte se etter i går, og det ser jo ikke innmari pent ut "der nedee" heller.. Er det noe feil, eller ser flere av dere så ille ut som meg?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Tror det har med blodgjennomstrømmingen å gjøre. Er visst ganske vanlig.Hadde og følelsen av at det kjentes hovent ut der for noen mnd siden,men det gikk heldigvis over.Jeg var flink å legge meg ned med en pute under rompa de gangene det hendte.Har lest at det forebygger hemorider.Blodgjennomstrømningen tilbake til hjertet er vel ikke så effektiv som ellers når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er og veldig hoven, i hvert fall på kvelden. Det er tilbake til normalt på morgenen og er litt avhengig av om jeg har fått lagt meg nedpå i løpet av dagen eller om det har vært mye farting. Det er blodgjennomstrømingen ja, men det er ikke så stilig nei :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Det er helt normalt. Jeg har lest i et sted at det er kroppens måte til å forbdrede for fødslen... så huden blir mykere og mere "stretch" der...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Kjempe hoven jeg også. svære klumper av noen kjønnslepper! Ikke mye pent nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå