Gå til innhold

Tips til å få tiden til å gå...??

Anbefalte innlegg

Jeg synes dagene går så sakte nå som jeg ikke jobber. Føler jeg har gjort alt jeg kommer på for at tiden skal fly...jeg har bakt, handlet inn alle julegavene, surfet på internett, rydda, vaska, betalt regninger...sett på kjipe tvprogrammer....og strikking, hekling og annen kreativ sport er jeg langt i fra i stand til å gjennomføre...ikke flink med sånt.

Noen som har no gode råd? Og forresten....hvordan er dere i stand til å barbere legger eller det lille private? Jeg har så stor mage at det er jo umulig...tar gjerne imot tips. Vurderer å spandere på meg en voksing av leggene på en sånn beauty-klinikk...synes jeg fortjener det etter alle disse mnd.

Fortsetter under...

Hehe - mange som sliter med den tror jeg. Mine tips: Samle krefter, gå tur, nyt livet med mann/kjæreste, gå på kino, ut til middag osv. Hvis du bestemmer deg for å få vokset legger osv så husk at du er mer følsom for smerte i huden nå (mange er i alle fall det), så ta en paracet og en kopp kaffe ca 1/2 t før du skal til pers! Hvis ikke kan du ende opp med én vokset og én barbert legg, slik som venninnen min...

Jeg har akkurat de samme problemene som deg, både med tanke på å få tiden til å gå og når det gjelder barbering av "privaten"... Er i ferd med å få en skikkelig regnskog... Har ikke lyst til å troppe opp på føden og se ut som en urkvinne..

tiden går sakt uansett, men vil ikke føde før nytt år. Prøver å jobbe eller shooping!

Når det gjelder barbering. tar det 2 ganger i uka både her og der :-) med maskinen selvfølgelig. Det er furt og lett, trenger ikke å se en gang. Og tar HELE greia. Så er det ingen risiko. Vel jeg har gjort det i mange år, men tror er det beste.

har gitt opp barbering av det lille private for leeeenge siden, men i forrige uke orka jeg ikke mer - da var det regnskog maks: kan ikke huske sist gang det var så mye der nede.. så da rigga vi oss til på badet, sambo og jeg :) hehe.. må ha sett en smule komisk ut egentlig.. men han fikk stussa bort det værste, så tok jeg finpussen i blinde.. ganske ålreit resultat i grunn - men du verden så mye det klødde i ettertid! var jo plutselig blitt vant til full bush der nede! leggene har sambo ansvar for, så slipper jeg bøye meg så veldig.. :)

Starter min permisjon i morgen og gleder meg. Syntes tiden går altfor fort. Har ikke vasket babytøy, ikke pyntet til jul osv. Er midt i oppussing av kjøkken osv....Med andre ord: ser frem til å være hjemme på hel tid nå ;o))

Ang barbering så er det mannens oppgave ;o))

Det gjøre han jo med ett stooooort smil...

Annonse

Synes tiden går altfor fort jeg, har så mye jeg skulle ha gjort som jeg føler jeg ikke rekker. Når det gjelder barbering så har jeg gjort det i så mange år at jeg gjør det i blinde, hadde fått angst hvis jeg skulle latt det vokse he he=)

Får nå dagene til å gå. Har bakt litt, strikket litt og lest litt. Også har jeg middagen klar til gubben kommer hjem.

Barberingen løser jeg ved rett og slett å sette meg ned i badekaret og barbere. Også står jeg med ett ben på badekarkanten. Det blir jo selvfølgelig en det barbeing i blinde, men det er bare å føle seg frem. funker det og.

Jeg har vært hjemme leeeenge og synest endelig dagene går litt fortere. Takk og lov for julen som siste ventetid. Men går jeg over termin (4.jan), da blir dagene laaange. Ha en gutt fra før og da, så nok å gjøre sånn sett, selv om han er i bhg om dagene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...