Gå til innhold

Lenekatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber og har det bra... Sambo har nok dårlig samvittighet... Grunnen til at vi krangla, var at han har jo vært så usikker, og det har vært så mye fram og tilbake, osv.osv... og så ble jo jeg usikker osv.osv... Så begynte han å mase om at jeg la fra meg ting over alt, men det syntes jeg var litt urettferdig, for jeg har jobba 12 timer hver dag denne mnd, til og med i helgene, så da sprakk det litt for meg da vet du... Så jeg skrek til han at han kunne bare holde kjeften og at jeg var lei av at det var så usikkert rundt oss..

Da sa han at det var det jo ikke, for han hadde det kjempebra med meg for tiden,og det burde jo jeg ha skjønt(??)..

Så da forklarte jeg han på en litt høylydt måte at det kunne han F... meg satt seg ned og sagt rett til meg!

Så nå går han på tærne hele tiden, og koser og duller med meg... (haha, girlpower)...

Men nok om meg, håper du blir litt mindre deppa snart, det er ikke noe koselig å være depp nå før jul og alle greier! Selv om det seff er lettere å bli det når alt skal være så f....... koselig....

Feirer dere jul annethvert år med fammen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen=o)

Godt dere har blitt venner igjen... leste en tråd her at du sovna...hiihii...

Nei, er litt deppa ennå og håper jo den snart skal gå over, så må nok ta nok en prat til med sambo...=o/

I år skal vi feire sammen med mamma og pappa+ søs... gjorde det ifjor også, men da var svigermor også med... I år hadde vi tenkt å feire alene men så strakk ikke pengene til så da blir det hos min mamma og pappa..=o) Svigermor ville heller feire sammen med kjæresten sin...

Dere da?? Hvor skal dere feire jul henn??

Skrevet

Feirer hver for oss.... Sambo har ikke noe i mot å være hos oss, men da må jeg til dem annethvert år, og det vil jeg ikke... gidder ikke før jeg får unger i vaffal!

Skrevet

Veldig forståelig...En gang dro sambo nordover for å feire jul... hehe... det var tungt å være alene i nesten en uke...

Hadde håpet på å bli gravid nå så blir vår egen lille familie på 4 som skal feire jul sammen...

Det er drømmen min...=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...