Gå til innhold

Til dere som har fådd nurkan dokkers...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bynnt i går kveld 12daga gammel... litt tili men hi treng den :)

Skrevet

mi fikk smokk på sykehuset den første dagen... pga hun var veldig sugelysten og jeg kunne ikke amme pga at hun lå i kuvøse å på cpap.... også fikk jeg ammestopp fra sykehuset i 5 dager pga høy billurubin!

Skrevet

Når han var ti dager gammel, er 12 nå.. han sugde så mye på fingrene, hender og tommeln. spiste nesten opp hendern:) hehe og så ble han mye roligere, når han bare ville suge, men ikke ha mat:)

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Min fikk også smokk på sykehuset. Lå i åpen kuvøse med cpap og var veldig sugelysten.

Hender han får smokk her hjemme også, men ikke så ofte. Han har ikke noe særlig behov for det.

Skrevet

ok, måtte høre førr æ måtte åsså gje ho Temine det, ho patta febrilsk på fingran...Lettere å venne dem av me smokk enn fingran som hele tia e me på tur....hehe

Skrevet

Jepp! Ingen av de to andre har brukt smokk, så jeg synes det er sååå deilig at dette nurket tar smokk, slik at jeg klarer å løsrive ham fra puppen.

Skrevet

Min fikk smokk for første gang i går. Vi sliter uansett med amming, så derfor gadd jeg ikke "pine" han mer. Han har et stort sugebehov. Smokken satt bom fast i munnen hans fra første sekund:)

Skrevet

vi har gitt henne den i noen dager, men ikke alltid hu nvil ha smokken..

Skrevet

Veslemann hos oss fikk smokk dag 4 - han har et kjempe sugebehov, slet brystvortene mine helt ut etter bare 2 dager - vil bare puppe hele døgnet.

Ser ikke ut til at smokkingen går ut over ammingen heldigvis.

Skrevet

Hun fikk prøve smokk da hun var rundt ei uke gammel, men er ikke spesielt glad i det. Tar den av og til, men kun for en liten stund

Skrevet

Hvilke smokk bruker dere da? Sønnen vår nekter plent! Vi har prøvd flere typer. Han har også et enormt sugebehov og kan jo ikke ha han ved puppen hele tiden... Han er 11 dager i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...