♥Tullerusk♥ Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Nei sambo har ikke forandret mening, men tror tanta er på vei hjem=oD Etter 9 dager... Deilig... så er vel ferdig blødd til jul... Alle krysser fingrene for at sambo vil til julaften... Sånn ca da jeg har EL... Alt fra i morgen til den nyttårsaften har jeg EL, men håper på Juleaften... Fin slutt på dagen=oD Hihi... Klem jentuttar....=oD
Jumpy Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 He hehe... nå var jeg sikker på at samboer'n hadde endret mening ja babycakes ) Skal krysse fingrene jeg... du kan jo krysse fingrene for at sambo min er med på notene angående min planlagte pilleslutt etter nyttår Klem og god jul om vi ikke "prates" før!!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 hæ??.... du er ferdig med mensen nå? så har du el allerede på juleaften??.. Eller har du fått mensen nå? etter 9 dager..så har du el på juleaften??... Har du sinnsyke korte sykluser??
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hun har el på julaften, fordi hun blør ferdig idag...
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Ja, det er jo bare hvis jeg 28 dager da, men kan jo hende jeg får EL på nyttårsaften også, men det står på babyverden. Legger den inn: "I dag er det 18. desember, og du er på dag 9 av syklusen. Det er 6 dager til eggløsningen, 24. desember, og 19 dager til en graviditetstest kan være positiv." Men får bare se... Tiden mellom mens og EL kan variere, men tiden mellom EL og mens er mellom 12-16 dager, kommer ann på da...Men vi får se, Om jeg så har EL etter 24 (noe som er sikkert) så kan det jo forsatt bli noe... Fikk mensen den 10/12...Vanligvis har jeg blødninger på 3-5 dager... Men nå sluttet jeg på pilla i beg av nov så jeg regner vel nærmere nytt år når jeg tenker meg om...
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2006 Hihi... Skal krysse fingrene for deg og meg=oD Men kan jo hende EL kommer Nærmer nyttår=o) God jul til deg også=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå