Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Er så øm i magen idag!! Er 7-8 dpo idag.....føles som jeg har tatt 200 situps...hehe... Håper virkelig vi har klart det denne pp! Lurer på om jeg skal teste på julaften...er så spennende dette her!! =)

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende:) Jeg følger med :)

Jeg har nettopp vært ute og kjøpt tester. Skal teste i morgen tidlig.

På dag 38 i syklusen i dag, og ingen tegn til tr. Kan det være vi fikk det til denne mnd? Hadde jo vært fantastisk gøy:)

Ha en super mandag:)

Skrevet

Åh...så spennende da!!! =)

Masse lykke til!!!!! Håper virkelig testen er positiv!! Da får du verdens beste julegave!!! =)=)=)=)

Ha en flott dag du og =)

Klem klem

Skrevet

Å, så spennende!!

Det hadde vært topp altså... heier på dere begge!!

Legger meg i kryss for dere!!!

Når skal du teste kobra??

Klemklem!!

Skrevet

Hei attpåklatt =)

Lurer på om jeg skal teste på julaften....den bare må være positiv!!!! Hadde jo vært den beste gave ever!!!! =)=)=)

Hvordan går det med deg da?? Fikk du mensen du?? Men da sitter den i neste pp!!! =) Lykke til iallfall!

Spennende dette her ja!

Klem klem

Skrevet

Da er det bare 6 dager igjen til du skal teste:) Synd jeg ikke rekker få med meg resultatet før jeg drar på ferie. Blir utrolig spennende å logge seg på i januar igjen:)

Håper dagene frem til julaften går fort for deg:)

Skrevet

Ja, håper dagene går kjempefort!!! =) Skal egentlig jobbe idag imorgen og torsdag...men jeg har "meldt meg ut" av hele jobben igrunn...hvis du leser innlegget mitt på skravlesiden så skjønner du sikkert hvorfor...måtte bare få det ut...er dritt lei hele sjefen!!

Skal du reise langt??

Skal være med sambo sin familie til julen men reiser til min familie i romjulen og over nyttår...

Skrevet

Det hørtes jo ikke noe kjekt ut:( Ikke invitert på julebord engang? Barnslig.

Skal på hytta, 2 t å kjøre. Skal feire med min familie i år. Bli fullt hus og stormende jubel:)

Skrevet

Ikke noe gøy i det hele tatt nei!!!

Husker arbeidslederen min kom opp på jobb til meg en dag...husker ikke hva det var hun ville. Men når hun skulle gå så sa hun "Du kommer vel på julebordet???" Jeg : "Julebord? Har ikke hørt om noe julebord!" Hun: "Ånei...hmmm..."

Tåpelige greier alt sammen....har ikke kontrakt heller!

Kjekt å feire med familien sin da...gruer meg til å være hos hans familie...første gangen ever! Blir både skummelt og spennende!!

Skrevet

Kontrakt kan du jo kreve å få. Men kanskje ikke noe du vil ha dersom du ikke har så lyst til å jobbe der? Men, veldig greit å ha da det gir deg en del rettigheter!

Jeg er "jul hos svigers" veteran:) Synes det er elt OK, ingen store forskjeller fra hvordan vi feirer hjemme hos mine foreldre. Og svigers er veldig greie. Håper det går like knirkefritt for deg:) Men, var jo litt spent første gangen jeg også:) Blir jo ekstra spennende om du tester positivt på julaften:) Klarer du holde det hemmelig da?:) Jeg lurer litt på hvordan jeg skal klare det denne julen, jeg som er så glad i et glass rødvin til maten......(hm, nå skal jeg ikke lage problemer ut av noe som mest sannsynligvis ikke blir noe problem, Har jo ikke testet engang, og tr kan komme hun).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...