Gå til innhold

Hjelp til vognvalg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å finne ut hvilken vogn vi skal satse på. Har sett på Mutsy, noen som har erfaring med denne typen? Ønsker en lett, lten vogn, med gode hjul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vil du ha 3 eller 4 hjul da?

Hva skal du bruke den mest til?

Når har du termin?

Jeg har Mutsy, den er veldig god å trille, flotte hjul også er det lett..

Understelle på den er suuper..

Dårlig plass til varer, men kan jo kjøpe nett til å ha over varene da.

Vognen passer best vist du ikke trenger å bruke voksipose..

Får du vår barn er den nok super..

kalesjen er litt løs syns jeg..

Skrevet

Litt usikker på om jeg skal ha 3 eller 4 hjul. Vet ikke helt fordelen og ulempen ved å ha det ene eller det andre. Jeg har termin i midten av juli,og så har jeg hørt at det er litt liten plass i Mutsy sin vogn. Tar gjerne imot andre forslag:-)

Skrevet

jeg har emmaljunga edeg duo,men den er langt i fra lett.Den kan jeg anbefale hadde det ikke vært for det kriteriet der.

ellers har jeg nettopp kjøpt en TFK joggster Twist.Det er en 3 hjuling,men svingabrt fremhjul.Den er lett og kjempegod å trille.Bagen til den er også stor i forhold til andre 3 hjulinger.Eneste minuset med den er at sportsdelen kan kun brukes i fra deg.Bagen er så du ser den lille så det er bra da,men mange vokser fort ut av bagen og da blir det et lite minus.Tar liten plass i bilen også:)

men dra rundt å se på vogner,vi liker alle forskjellige typer.

Lykke til

Skrevet

Har også veldig lyst på den... Den med fire hjul og sving på bakhjulene. Utrolig lekker vogn, og genial med teleskophåndtaket, jeg er liten og mannen min er lang! Hører gjerne noen med erfaringer jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...