Gå til innhold

forsøket ble avbrutt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var jeg kommet hjem fra ul, og jeg vil grine meg ihel!!!Eggposene var ikke blitt større, den største var 13 mm. De i Haugesund trodde ikke de ville bli større om jeg fortsatte på sprøyter, og så kommer jo jula da...Derfor er det nå slutt på all medisin....

Fy fader...føler at dette er så urettferdig...de mente at jeg har fått for liten dose!!Er så irritert, de kunne vel hatt meg inne til ul før, og sett at jeg måtte opp i dose....!!!!

Neste gang skal jeg visst ha 200 IE hele tiden. Da kommer jeg til å forlange å komme tidligere inn på ul!!!!

Jaja..sånn ble førjulstiden for min del...kommer nok ikke til å være så aktiv her inn på en stund, men kommer nok innom!

Vil bare si God jul til alle, og en spesiell hilsen til Bjørnen Collargol, Malimali og til vannmamma som jeg har ligget likt i løypa med.Håper det går bra for dere, og at jeg kan komme inn over nyttår, og se at dere er blitt gravid:)

Takk alle jenter for en god side. Dere er så gode med hverandre:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,dette var jo trist Giggel.

Det må være fryktelig frustrerende å måtte avbryte et forsøk når man har kommet så langt.Håper virkelig at det går bedre neste gang. Prøv så godt du kan og nyt julen,så skal du se at du kommer sterkt tilbake over nyttår.

Stor trøsteklem fra-

Skrevet

Hei Giggel!

Jeg hadde samme problemet - eggposene vokste sent/lite... Siste gang var vi oppe i 375 ie!

Men fikk kun ut 4 egg - 3 ble befruktet men alle sluttet å dele seg... Fikk satt inn to egg allikevel som var 6 delt - skulle vært 8 delt... Men nei - ble ikke gravid... vi skal ringe inn mens igjen i januar - satser på spraystart rundt 4 februar... kanskje vi blir gravid samtidig neste år?

Forstår godt frustrasjonen din... jeg fikk mens den dagen vi giftet oss... Hadde testet negativt dagen før, så vi var forberedt, men allikevel...

Opp med motet og håpet! Neste gang får du be om en ny behandling. De m gå igjennom protokollen din og se om de kan endre den :-)

Hvor går dere? Vi hører til Hausken i Haugesund.

Klem

Skrevet

Kjære giggel!

Dette var triste nyheter. Jeg føler med deg, og håper du allikevel får en fin og koselig julefeiring.

Masse trøste klemmer fra

Skrevet

Kjære lille deg,

Ville bare si at jeg føler virkelig med deg nå. Vet akkurat hvordan du har det. Det første forsøket mitt ble også avbrutt.... Kjente jeg ble mest irritert egentlig...hvorfor de ikke kunne øke dosen tidligere....hvorfor jeg ikke fikk ul tidligere........ Har hatt 2 avbrutte forsøk, 1 forsøk hvor egget ikke ble befruktet og 2 hvor jeg ikke ble gravid. Første gangen det ble avbrutt, det var det værste av de alle....................... Hadde trodd det skulle være værre da jeg fikk beskjed om at blodprøve var neg....Men det var det ikke. Så få ut alt dette vennen. Dette er sinnsykt urettferdig og dårlig gjort...... Jeg trodde ikke det skulle være mulig at dette kunne skje... Men desverre skjer dette med mange. Ikke alltid lett å vite riktig dose en skal ha. Men da vet dere mer til neste forsøk, og du må sørge for å få tidligere ul.

Sender deg maaaaaaaaaaaaaaaaaange store varme klemmer

Skrevet

Nei! Nå ble jeg også skuffet på dine vegne. Blir liksom litt ekstra med de man har mer til felles med. :-)

Har ikke fått helt med meg hvor mange ganger du har vært inne til UL i sprøyteperioden, men det høres fornuftig ut å få fulgt mer med underveis i neste runde. Selv var jeg på UL to dager før første sprøyte og deretter to ganger underveis før jeg hadde egguttaket i dag.

Håper du får nyte juletiden mest mulig og samler krefter til neste omgang! Ønsker deg en riktig god jul!!!

Klem!

Skrevet

Dette var trist å lese... Håper du likevel klarer å ha en fin jul!

Kan jeg spørre hvilken medisin du tar? Syns alle tar så liten dose, jeg gikk på 225 IE i 10 dager, så 300 IE i 6 dager. Tok Menopur...

God jul :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Dette var virkelig triste nyheter Giggel :-(

når man har kommet så langt som det du har gjort er det enda verre. Alle de hormonene som forstyrrer systemet og alle de forhåpningene man får for så å gå helt ned i kjelleren når man får en slik beskjed!

Føler virkelig med deg og skjønner godt at du er lei deg nå.

Håper du får en fin jul og at du ved neste forsøk får litt bedre oppfølging slik at du kan skrive et jubelinnlegg her inne på det nye året.

Sender deg en kjempestor klææææææm ;-)

Skrevet

Det var trist, Giggel...

Lykke, lykke til i det nye året :o)

klemmer fra

Skrevet

Uff, dette er trist å lese. Må være fryktelig å takle det nå!

Ønsker deg alt godt.

Skrevet

hufff så bittert,skjønner hvis du er lei deg nå..

vet alt om avbrutte forsøk,det tar skikkelig på psyken..

jeg har hatt 2 avbrutte forsøk etter hverandre ,og håper at januar blir min lykke mnd.. problemet mitt er at jeg har eggposer selvom jeg går på progonova,og da setter de ikke inn fryseegg.. jeg er visst en skikkelig "høne",skulle liksom vært positivt,men det hjelper lite når jeg har tette eggledere..

ønsker deg lykke til vidre og neste gang går det nok bra..

trøsteklem fra

Skrevet

Uff, dette var triste nyheter.

Sender deg en stor trøsteklem!

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen Giggel. Har måttet avbryte fryseforsøk to ganger fordi jeg fikk folikkelutvikling, og man blir så sinnsykt skuffa!!

Hormonene jeg tok da skulle hindre at jeg fikk follikelutvikling, du vet, men jeg fikk heller ikke store nok doser de to første gangene. Den tredje gangen gikk det fint, men gjett om jeg var spent!!

Uff, det her var ikke noen god start på jula-skjønner at du er kjempeirritert og lei deg!!

Du får prøve å kose deg best du kan, se mange gode filmer, spise god mat og håpe på at tida går fort til neste forsøk............

Sender en trøsteklem og en tidsmaskin så tiden går fortere til deg

Skrevet

Giggel!!!

Nå blei jeg virkelig lei meg på dine vegne. Gledet meg til å gå inn å se her (lenge siden sist).

Neste gang krever du å få ul tidligere, ja.

Håper tiden går fort og du snart i gang på nytt.

Stor trøsteklem fra MaliMali.

Skrevet

Tusen,tusen takk for alle fine trøstemeldinger!!Jeg kjenner jeg blir helt rørt jeg...!

Går litt bedre i dag;er blitt sykemeldt i dag og i morgen. Kjenner det gjør godt å bare være hjemme!

Jeg har gått på 100IE de 4 førsre dagene, deretter økt til 125. Jeg var ikke inne til ul før etter 10 dager på sprøytene. Vi hører til på sykehuset i Haugesund

Håper jeg fikk svart på alle spørsmålene nå!?

Deres ord, varmer meg skikkelig:) Tusen takk for at dere er dere!!!

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...