Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 har det kommet noen flere her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er fra Baerum opprinnelig, men studerer for tiden i utlandet. Vi kommer tilbake i mai, og regner da med aa bosette oss i naerheten av familie, saa det blir nok tilbake til Baerum en tid regner vi med. Apropos det--maa sende inn soeknad om foedeplass. Hvordan er Baerum sykehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrica Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Vi er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. desember 2006 Tja, jeg fødte på Bærum sykehus sist, og må si jeg bare er sånn middels fornøyd.... Syns ikke alle de som jobbet på barsel var over-hyggelige eller spesielt hjelpsomme hvis man ikke virkelig ba om det!!! Men jeg kommer nok likevel til å søke med dit nå, men bare fordi det er kort vei egentlig.... hadde rask fødsel sist, og vil nødig bli sittende i kø mot Oslo, he he ;o) Men det er vel forskjellig oppfatning, noen er sikkert kjempe fornøyd m Bærum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvor er her? He he ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå