Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 har det kommet noen flere her??
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er fra Baerum opprinnelig, men studerer for tiden i utlandet. Vi kommer tilbake i mai, og regner da med aa bosette oss i naerheten av familie, saa det blir nok tilbake til Baerum en tid regner vi med. Apropos det--maa sende inn soeknad om foedeplass. Hvordan er Baerum sykehus?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Tja, jeg fødte på Bærum sykehus sist, og må si jeg bare er sånn middels fornøyd.... Syns ikke alle de som jobbet på barsel var over-hyggelige eller spesielt hjelpsomme hvis man ikke virkelig ba om det!!! Men jeg kommer nok likevel til å søke med dit nå, men bare fordi det er kort vei egentlig.... hadde rask fødsel sist, og vil nødig bli sittende i kø mot Oslo, he he ;o) Men det er vel forskjellig oppfatning, noen er sikkert kjempe fornøyd m Bærum...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 Hvor er her? He he )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå