Kvitrebekk Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 ... og i dag kom mensen. Er veldig skuffet. Vi har nå vært prøvere i 2 år. Mister litt motet av det hele. I januar skal vi ha oppsummeringsmøte på Volvat og sende søknd om assistert befruktning. Snufs.
Kick80 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Er i samme situasjon, så jeg forstår veldig godt at du er skuffet og frustrert. Jeg har akkurat startet på fjerde og siste Pergo-kur. Dersom jeg ikke blir gravid nå, og det er det etter hva jeg har forstått ikke så stor sannsynlighet for, så skal vi til inseminering (AIH). Gyn har allerede sendt papirene mine til hun som gjør det. Hvis ikke hun kan hjelpe, så må vi til Riksen på IVF. :-( Men det er jo godt at det finnes hjelp å få! )
Kobra Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Har vært igjennom mange pergokurer...har mistet tellingen. Tok pergotime og Otrivelle denne pp og skal teste på julaften (tror jeg)Håper bare vi har klart det denn pp...har vært prøver i snart 3 år nå... Blir nok prøverør på oss til slutt og...Godt der er hjelp å få! Bare synd det er så dyrt!!! Ønsker deg masse lykke til videre!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå