Bea- Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 hei jenter! jenta mi sliter fælt med hard mage, ingen ting fungerer, verkem malt eller nesle sin sviskesaft. hørte fra noen av dere at hvis du lager den hjemme, fungerer den mye bedre forde nesle sin er så utvannet?? noen som kan fortelle meg hvordan jeg lager denne hjemmelgate sviskesaften?? å er det ikke sterkt for magen? hun blir 5 måneder 2 januar! vær så snill å svar meg, er desperat.. hehe
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg la et par svisker i en liten kopp med vann over natten. Hva med å lage sviskepure? Det er bare å koke sviskene i ca 15-20minutter sammen med litt vann, og mose de med stavmikser.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hei Jeg bruker 4 svisker. Kutter dem opp godt (ca 12 deler per sviske) og kanskje 1.5 dl vann og lar det koke ca 15 min. Og så siler jeg den bare.. Bruker som regel å ha mellom .5 til 1 dl ferdig juice og gir denne med skje... hun har fått tidvis fra hun var 4mnd... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå