K&K2 Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Har dere tips til hva vi kan gi tantene i barnehagen?? takk for tips!
Blind Gudinne Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kommer til å kjøpe en fruktkurv med litt ekstra snadder oppi som de kan dele på. Enten på pauserommet eller seg i mellom.
SassyMom Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Sønnen min har nettopp begynt i bhg, så jeg er ukjent med hva som er "vanlig". Pleier man å gi gave til barnehagen altså??
@nneliten Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Vi kjøpte en kurv på Jysk og fylte den med diverse godteri.
Granny Weatherwax Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 I barnehagen vår gir vi ikke julegaver, men vi gir julekort hvert år, og kontaktparsonen får en fin gave når barnet slutter i bhg. Synes det er nok jeg.
*jaja* Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Har kjøpt en Twist-pose. Skal lage et julekort også der vi skriver at vi setter pris på arbeidet de gjør
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Ville egentlig kjøpe en gave til hver, men da det har vært den del sykdom så jeg ikke helt veit hvem som er der får de en Kong Haakon på deling. Har jobbet i bhg i mange år, og det er vel omtrent halvparten som gir gave.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 jeg jobber i barnehage, og det er forskjellig hva som er vanlig. noen foreldre gir ikke noe mens andre gir. jeg syntes selv det var veldig hyggelig med en liten oppmerksomhet, så nå når jeg har barn i barnehage har jeg kjøpt en liten ting til de ansatte. en telysholder, det finnes jo så masse fine og kjempe rimelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå