mammantil2+1 Skrevet 20. desember 2006 #26 Skrevet 20. desember 2006 Sover altfor lite og særlig nå om dagen. Er i seng ca 22.30 og opp igjen 6.30. Er kjempe trøtt og skulle helst hatt en lur på ettermiddagen, men det blir det ikke tid til med en travel 1 åring:-) Får sove når jeg blir gammel, hehe....:-)
mamman til nyttårsbarn Skrevet 20. desember 2006 #27 Skrevet 20. desember 2006 Har ca. 1 1/2 uke igjen til termin og søvnmøsnteret mitt de tre siste ukene er som følger: maks 2 timer sammenhengende søvn. Sover godt fra 06.00-08.00. Tilsammen blir det nok ikke mer enn maks 6 timer hver natt. Sover ikke på dagen. Er oppe om natten med kynnere, kløe (må dusje da...), dobesøk, spiser...Trøster meg med at jeg øver meg på våkenetter:)
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #28 Skrevet 20. desember 2006 Tror jeg har prikklikt sovemønster som deg ankada Har bare elleve dager igjen til termin, men har hatt sovemønsteret mitt siden ca.36.. Sovner ikke før sent om natta (1-2), og sover gjerne til 10-12.. men aldri lenger enn tolv Våkner for å besøke toalettet, så sover jeg videre.. og drømmene mine er helt forskrudde.. hehe, husker alt jeg drømmer..
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #29 Skrevet 20. desember 2006 Sove ja hva er det?? hehe sønnen vår på 16mnd holder oss i full vigør her,men føler meg like trøtt nø som i starten jeg å.....så en sjelden dag jeg har fri fra jobben og lillegutt har barnehage dag så får jeg sove litt hehe.....får sove når man blir gammel ja hehe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå