Gå til innhold

Hvor mye sover dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i uke 34 synes jeg nesten jeg sover like mye som i starten av svangerskapet. Kan sove 12 timer i strekk uten å være oppe en eneste gang....Må ikke engang på do:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover mellom 10 og 12 timer hver natt selv :P Synes det er litt fælt. Men de er som regel ikke sammenhengende da,våkner 2-5 ganger hver natt.

Skrevet

Sove? hva er det?!?! :)

Kubber på sofan tidlig på kvelden, men våkner i 6 tia og får ikke sove noe mer:(

Er jo greit nok nå når jeg er hjemme, men det fører til at jeg må legge meg ned i løpet av dagen, og da tar det tiden fra andre ting.

Skrevet

Alt for lite. Men i natt fikk jeg sove fra 23-07 uten forstyrrelser, og kjenner meg som et nytt og bedre menneske!

Skrevet

Jeg er også veldig trøtt og kan sove masse! Søvnkvaliteten er i ikke den beste da, våkner endel på natta av litt vondter her og der, dessuten blir det et par tre dobesøk. Men det har blitt en vane å stå opp tidlig, se litt frokost- tv og spise frokost, for så å legge meg igjen og DA sover jeg som en stein i flere timer! Herlig:) Er i uke 33...

Så deilig å ikke måtte tisse i løpet av hele natta, frøkenB, heldig du!

Skrevet

Er 36 uker på vei nå. Føler jeg sover for mye.. Sovner ikke før 1-2 om natta, og sover gjerne til 10 -11 på dagen + at jeg sover en lur i løpet av dagen.. Begynte nesten å bli litt bekymra for at jeg sover for mye... Våkner 2-3 ganger i løpet av natta da, dobesøk ++. Hadde mer energi for to uker siden..

Skrevet

Det veksler mellom å slukne på sofaen til å ikke få sove i det hele tatt. Tror jeg sover mye for tida fordi jeg kjeder meg sånn - får ikke gjort et pøkk pga bekkenløsninga.

Uke 36 nå, er det ikke det a? *hormonell og glemsk* hehe

Skrevet

Så heldige dere som får sove mye er!!!

Her blir d bare noen timer hver natt og får lagt meg litt på dagen.. Er trøtt, men får ikke sove fordi :(

Skrevet

Er i uke 34 nå. Pleier å legge meg i 23-tiden, men sovner ikke før i to-tida fordi lillegutt herjer og styrer der inne... Er oppe på do et par ganger om natta og har da prøblemer med å sove igjen. Føles ut som at jeg har konstant kynnere hele natta gjennom. Må stå opp 06.40 for å rekke arbeid. Så det blir lite søvn på meg. *syte, syte*... Men fra og med i dag er jeg 100% sykemeldt. Krøp til korset og ringte legen i dag, ikke særlig kjekt å bli sykemeldt, men nå er det kun lillegutt som skal være i fokus! + at mammaen skal være i form til fødsel og barsel!

Skrevet

Skulle gjerne ha sovet masse.... er trøtt hele tiden... men sønnen min på 18 mnd har enda ikke sovet en natt igjennom + at han våkner mellom 4.30 og 06.00 hver dag.... Og mannen min er ikke hjemme før kl 18 hver kveld... så sove,... nei det kan jeg gjøre når jeg blir gammel... hehe

Skrevet

Alt for mye :( Er jo konstant trøtt og sliten jo :( er i uke 34...

Legger meg mellom 22.30 og 23.30 våkner et par ganger på natten og står opp en gang mellom 08-00-11.00. Sover /dubber av en halv time på ettermiddagen, sovner etter middag og sover kanskje en time da... Dau trøtt hele tiden:(

Skrevet

Legger meg mellom 2230 og 2400, opp ca 0615 for å rekke barnehage og jobb. Smådupper kanskje en halvtimes tid på sofaen om kvelden, men ikke alltid. I helgene sover jeg kanskje til mellom 07 og 08.

Burde kanskje sovet mer, men ikke lett med full jobb og to små barn. Jeg skal sove når jeg blir gammel. Men da får jeg vel ikke sove....;) Er i uke 30.

Skrevet

Sover fryktelig lite, har fått mange nye rynker under øynene de siste ukene. Holder på å klø meg i hjelp om natten. Sover rundt 2x2 timer per natt. Våkner etter de to første timene, og klør og klør, så sover jeg ca. 2 timer til og så våkner jeg og klør og klør, pluss doflying da. Har fått allergimedisin som skal gjøre en sløv, men etter tre dagers bruk har jeg ennå ikke fått sove noe mer. Kjempeslitsomt! Kommer til å ha blitt et skrukketroll når svangerskapet er over.

Skrevet

Sover i hytt og vær i alle fall 3 ganger i døgnet. Den lengste sovinga har jeg som oftest fra tidlig morgenkvist 4-5 tiden til kl. 12 på dagen. Er helt fjern for tida, går ikke å være sosiale for tiden, sover jo stort sett når det er dagslysø

Skrevet

Herregud, så heldige dere er... Jeg sovner ca kl 01-02 etter å ha vridd meg lenge i senga. Og kl 06 når samboeren drar på jobb, så PLING : Lys våken jeg og...og får ikke sovet på dagen!!

HOldt på sånn de siste 3-4 ukene.

Skrevet

er 35 uker på vei,og trøtt store deler av døgnet. jeg sovner sjelden før 1-2 om natten,og sover da til 11-12 på dagen. er oppe og tisser ett par ganger om natten,og noen ganger tar det en stund før jeg får sove igjen etterpå.Så er ikke så lett å ha noe sosialt liv når det eneste jeg tenker på er å slappe av.:-)

Skrevet

Sover fra 23-0000 til 0715. Av og til på ettermiddag en times tid også...

Skrevet

sover ca 6 timer. Er merkelig våken hele dagen og kvelden allikevel...skjønner ikke helt dette, men ser på det som en fin tilvenning til eventuelle søvnløse netter senere:)

Skrevet

sove.................??

mener å ha hørt det ordet før en gang men er ikke sikker...

dårlig med det der ja ..har mann i offshore og ungen har nettopp hatt vannkopper i 2uker jippi!!! og sove vet jeg ikke hva er lengre..

vann i kroppen derimot...ja det vet jeg godt hva er...

Skrevet

Sover MYE! Sover lite sammenhengende, men sover en del på dagen hvis jeg ikke sover lenge. Sover ca 10-12 timer pr døgn. Har begynt med det de seneste 2 ukene. Er oppe en del å tisser om natten, så det er ikke så mye sammenhengede..

Skrevet

Sover også masse, nesten litt dårlig samvittighet for det men merker at hvis jeg ikke får 9-10 timer søvn er jeg helt ubrukelig så like greit kanskje.

Vokner mange ganger i løpet av natta da men, doturer, kynnere eller armer som har dovna bort!

Skrevet

Er stort sett ikke trøtt om kveldene, klarer å få til 3-4 timers sammenhengende søvn. Ligger og snur meg hver gang jeg våkner, og det er blitt skikkelig ubehagelig å snu seg. Står tidlig opp, spiser frokost sammen med gubben og ser Frokost-tv, akkurat som hefalump ovenfor her. Og så legger jeg meg igjen, for etter 1-2 timer er jeg stuptrøtt igjen. Som i dag. Stod opp halv ni, og halv ti-ti sovnet jeg på sofaen. Våknet halv to...... Og det er helt normalt her for tiden....

Skrevet

FOR LITE...

Er ikke flink til å legge meg.. 6 timer pr natt eller mindre er vanlig for meg. og da er 1 eller 2 dobesøk innbefattet... Skjønner ikke at jeg ikke har gått i dørken forlengst jeg. Men jeg er tydeligvis av dem som ikke trenger så mye søvn.

Skrevet

Sover dårlig om natta, men om ettermiddagen sover jeg som bare det... sov 4 timer middag i dag... Ikke rart jeg er våken om natta!

Skrevet

Sover MASSE!! Men d gjør at jeg ikke får sove når kvelden kommer :o( Bare når samboer'n er hjemme, og jeg kan legge meg tett oppi han. Men når han er ute og reiser, så snur jeg døgnet heeeelt på hodet, og føler egentlig ikke jeg har no liv for tiden :o( Går bare og venter på at ting skal gå i orden med det ene og det andre. Deprimerende i lengden. Skulle ønske jeg var et A-menneske, det hadde gjort alt mye lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...