Gå til innhold

UL på Sykehuset Buskerud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt UL hos Sykehuset Buskerud. Leste i en av mine bøker at det var mulig å koble digitalkamera til maskinen og ta opp selve ultralyden. Noen som har gjort det?? Det hadde jo vært så utrolig artig å kunne vise det til søsknene når vi kom hjem :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der på fredag for å sjekke at alt var bra med ungen min - har og har hatt så utrolige magesmerter... Men jeg aner ikke om det er mulig å koble på kameraet der. Fint om du melder fra om det lar seg gjøre! Morsomt for ungen selv også seinere, tror du ikke?

Når har du termin? Bor du i Drammen?

Forresten - alt er bra med min lille (14+5), så da får mor bare ha det vondt...

(Også er det godt å se at det er folk på min egen alder her - født i 73, mitt første barn)

Skrevet

Hei Linchen.

Klart jeg skal si fra. Jeg er 18+2 i dag og har foreløpig termin 28.05 :o)

Vi skal på UL 28.12. Gleder meg utrolig mye. Vi var og smugtittet i uke 12 også vi da, men nå skal jo termin settes og det blir spennende. Spesielt fordi magemålene mine ligger litt over kurven og det grønne feltet.

Synes også det er hyggelig å se noen på min egen alder:o)

Skrevet

Det blir koselig, ja!

Min termin er ca15juni.

Jeg var også i ca uke 10, trur jeg det var, siden det er et ivfbarn.

Skrevet

Blir spennende å følge hverandre fremover da:o) Hvis du har MSN og lyst kan du legge meg til. [email protected]

Skrevet

Takk for det - har liksom ikke kommet helt inn i det derre Msngreiene ennå. Er her på BIM i perioder. Godt å se at det virker hyggeligere her i 2.tri enn all SA/MA praten i 1.tri da jeg var der. Håper det har roet seg der også. Synes det tar en del tid å sitte på dataen, bruker det nok på jobben, men jeg titter inn av og til veit du. Spesielt når jeg nå veit at du er her, he he.

Jeg er sykemeldt denne uka, pga de nevnte magesmertene, så da kan det nok hende vi skrives igjen snart. Men det er vondt å sitte over tid, så jeg får begrense meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...