'***mamma til to engler*** Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hei hei!! Jeg har vært litt treig med å komme meg over til tredje trimester, så nå lurer jeg på om det er fler her inne som har termin i begynnelsen av februar? Litt om meg: jeg er 24 år (25 om en mnd). Har termin 8.februar, og dette er barn nummer to. Har jente fra før og venter jente denne gangen også! Jeg er nordlending utvandret til Bergen, og her bor jeg sammen med min samboer gjennom fem år! til sommeren gifter vi oss endelig! Jeg har lyst å komme i kontakt med andre som har termin i samme tidsrom! Gjerne fra Bergen!!
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg har termin 3 februar! Bor i litt utenfor Bergen. Min første! Du er i fin form?
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Er ikke fra bergen,men vi har samme termin dato =)
Vintersol Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hei Jeg har også termin 8. februar og bor i Bergen. Har ikke vært super-aktiv på disse sidene, men det er jo moro å komme i kontakt med andre "likesinnede". Blir vel kø i døren på KK nå.... ;-)
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 har termin 1.februar,men bor på sørlandet...
Sognerosa Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har termin 4.februar. Jeg er også 24 år og 25 om en mnd(12 januar), og jeg er også gravid med nummer to. Har en gutt fra før som blir 2 år i januar. Jeg bor i Indre Sogn, ca tre timers køring fra Bergen...
'***mamma til to engler*** Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2006 Hei hei!! Å, så gøy at så mange har svart!!! Også noen fra Bergen og omegn også Hva gjør dere på sånn yrkesmessig, og hvor gamle er dere jenter? Er alle førstegangsfødende? baby2feb07: vi er jo like gamle da! Jeg fyller 25 21.januar, så da er det ikke mange måneder i mellom! Jenten min fyller 3 år i mars! Missii: hvor utenfor bergen bor du? Vintersol: Så gøy at vi har samme termindato da!! Venter du jente eller gutt? (stod det at du ventet jente kanskje?) Gleder meg til å høre fra dere alle sammen!
6Ymamma Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg har termin 5.feb. med nr to. Har ei jente på 5år fra før... Tror det blir gutt denne gangen=) Bor ikke i Bergen, men kjenner noen der
Vintersol Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Til HI: Tror ikke jeg sa det, men vi venter en liten jente, ja. Om vi da ikke får oss en veldig overraskelse på klinikken... =) Er 30 år og dette er første barn - vi gleder oss veldig ) Er en smule(?) paranoid med tanke på å legge igjen for mye info på et nettsted der man ikke har helt oversikt over hvem som er inne og leser, så jeg tror jeg sparer resten av "personalia". Bra at det snart er jul sånn at vi har litt "tidsfordriv" mens vi venter på den store dagen i februar =)
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 heiii=) jeg har termin 6 feb... men bor ikke i bergen!!! bor på østlandet.. dette er min første..
guttemamman:) Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Hei hei... Jeg har også termin 8 februar, dette er vårt barn nr 3, har 2 gutter fra før, vet ikke hva vi får:o) Er gift, og har rundet de 30...hihi...huff... Bor ikke i bergen jeg da, bor på sørlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå