Gå til innhold

Maja-mor?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hører til på 2.trimester, men titter innom her og BliGravid av og til for å følge med gamle "kjente", men har ikke sett noe til majamor. Er du her eller er det noen som vet hvor hun er blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI Alva!!

 

Har tenkt på å kontakte deg lenge, men jeg er så sjelden på bim om dagen at det har ikke blitt noe av ;-)

 

Tenk at jeg også kom inn hit!!! Husker din siste mnd på Bli Gravid hvor det var ditt siste forsøk, det var jo helt utrolig at det gikk!!! Og samme med så var jo jeg i samme situasjon, trodde jeg, da donor skulle flytte til USA, men heldigvis så ble han!! Og gjorde meg gravid også!!!!

 

Jeg er jo veldig lykkelig over å være gravid, er 7+4 i dag og hadde UL for en uke siden og hjertet slo og alt var som det skulle!! Skal til første kontroll 2 januar hos legen.

 

Heldige deg som allerede er 16 uker, hvordan går det?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mitt bilde, det er av 2 åringen min da han lå i magen og kjønnet er vel ganske tydelig? ;-) La faktisk bare ut bilde av den grunn fordi det for en tid tilbake var en som hardnakket påstod at man aldri kunne være 100% sikker på kjønn etter en UL, jeg måtte liksom bare vise bildet (og det er uskarpt i forhold til til orginalen (dette er bilde av bilde) og i hvertfall i forhold til hva vi så live på skjermen) for å bevise at vist kan man være 100% sikker noen ganger, hehe...

 

Ja, jeg er heldig som er i uke 16 allerede. Jeg kjenner endel liv nå og ser magen vokse og det er utrolig beroligende. Eneste skår i gleden er at morkaken var totalt forliggende i uke 12 (altså dekker mormunnen) og jeg har totalt keisersnittangst, så dette plager meg endel. Håper inderlig den vil flytte seg nok til at jeg kan få føde normalt. Ellers er formen fin, bare veldig trøtt og må ofte på do ;-)

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja, det var helt klart en gutt!!!!

 

Formen min er vel grei. Er som deg mye på do og gruuuusomt trøtt. Mangler energien min :-(

 

Ellers så får jeg bølger av kvalme, men det er verdt det og jeg har ingen problemer med å jobbe.

 

Er ganske full av luft, herregud så plagsomt det er!!!

 

Ja, det blir spennende med morkaka, men hva sier legen. Er sjansen stor for at den vil flytte på seg innen fødslen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...