Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er 13 + 6 på vei i dag. Da jeg var på kontroll i uke 10, var det for tidlig å høre hjertelyd. Magen min vokser ikke... Men har jo hørt at det kan ta en stund.. Blir så bekymret for at deb lille ikke har det bra der inne!!!! Eneste tegnet jeg har på at jeg faktisk er gravid, er at jeg er kvalm Blir så misunnelig når jeg ser bilder av dere som man kan se mage på allerede i uke 12!!!
jordbærsjokolade Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Alt er nok bare bra med den lille, og det at du er kvalm et jo et veldig godt teng på akkurat det da:)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Kvalmen høres bra ut.. Selv er jeg i uke 16, har litt mage, men kjenner ellers ingenting til svangerskapet.. vet at alt er OK, men skulle gjerne følt meg litt mere gravid.. Magen kommer gjerne sent i første svangerskap (jeg er i mitt andre), og jeg tror ikke jeg hadde særlig antydning til mage før rundt uke 16 forrige gang.. Hold ut ;-)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Om det er noen trøst fikk jeg ikke synlig mage før i uke 19 med min første. Jeg kjente litt liv da, men ofte lurte jeg på om det faktisk var noen inni der eller om kroppen bare lurte meg. Følte meg overhode ikke gravid.
stine-jan/10 Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Er 22+0 idag , dette er min første gang,magen min begynte så vidt å syns i uke 20...Har ventet på magen siden uke4=) Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg er gravid..hehe, hadde det ikke vært for at hjertelyden høres hver gang jeg er på kontroll=) (+enormt med plager)
FanteGuri Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg er 16+1 på vei idag. Jeg har først begynnt å få litt mage nå, så ta det rolig, magen kommer nok skal du se. Jeg har ikke hatt noen plager fram til nå, og tenker av og til at kroppen bare lurer meg med uteblitt menstruasjon og ømme bryster.. Skal på ultralyd over jul, tenk om det ikke er noen baby der inne ? Hehe, det er vel det får jeg tro, syns da tydelig jeg kjenner noe der inne nå... Er det andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Takk takk, alle sammen Dette hjalp veldig Har hatt tanker om at jeg bare innbiller meg graviditeten, men... det er jo fortsatt ganske tidlig i svangerskapet da, og jeg har jo hørt at det kan ta en stund før magen kommer når det er første svangerskap! Gleder meg til ultralyd 23.januar, slik at jeg kan se at den lille har det fint!!! Innbiller meg at jeg kjente noe i helgen.....hmmm.... Lykke til til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå