Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 trenger noen råd ang det og gi grøt. Hun er 6 mnd,får full porsjon grøt på kvelden og har nettop begynt med en halv porsjon grøt på formiddagen. Hvordan gjør dere det med ammingen, ammer dere først eller etter, eller hopper man over en amming når man gir grøt. På kvelden ammer jeg etterpå at hun har spist grøt, men usikker på hvordan man gjør det de andre gangene....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 min er 5 mnd,når jeg gir han grøt på formiddagen så får han full porsjon og vann. hvis han trenger d/viser tegn til at han vil ha pupp så får han d...ofte er d bare kos:) Om kvelden får han også full porsjon,da får han pupp etter grøten og da sovner han for natten og blir lagt:) Når ha begynte med grøt så fikk han pupp før grøten,til å begynne med.
lille N Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg ammer først for å opprettholde produksjonen, gutten min er åtte og en halv måned nå, vi har gjort det sånn helt siden han begynte å få grøt i femmånedersalderen.
Vona Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg gjør som deg, lille N; ammer først pga det samme som du skriver. )
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 takk for svar, et spørsmål til,før jeg begynnte med grøt ammet jeg ca hver tredje time til hun legger seg, skal jeg fortsatt amme hver tredje time nå når hun får to grøt måltider ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå