Gå til innhold

kan man se kjønnet på ul i uke 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på en ekstra ul i uke 16 (den ordinære er i uke19)

kan vi se kjønnet så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det kan du:-) Jeg var 16+2 da jeg var på ul og vi så jenta vår veldig tydelig. Ingen tvil sa jordmor:-)

Skrevet

så gøy da:) var du på ordinær ul i uke 16? hadde vært så gøy å få vite det 2 januar;) tenker ikke på noe annet om dagene.

gratulerer med jente forresten!!=)

Skrevet

Ja, jeg hadde ordinær i uke 16. Vi visste det var for tidlig men de ville ha meg inn likevel, og heller kalle meg inn en gang til. Jeg var også veldig besatt på å vite kjønnet, så det var fantastisk å få vite det:-)

De på sykehuset ville derfor ha meg inn i uke 18 (imorgen!) fordi bla det er lettere å se enkelte organer i denne uken. Så er like spent på mrogen dagne også. Gleder meg til å se henne igjen!

Du kommer til å få en fantastisk opplevelse. Lykke til!

Skrevet

hehe, så gøy altså.. gleder meg nå... håååper jeg får vite det selv om det ikke er ordinær!

kosli for deg å få konstatert kjønnet to ganger å ! fortell åssn det gikk i morgen da;)

lykke til du å!

Skrevet

Hei! Jeg var på UL i dag, er 13+0 i dag. Og vi kunne se ganske klart at vi venter en gutt:) Fullt mulig å se kjønnet ganske tidlig. Vi var på volvat og der fikk jeg en hel time med titting......kjempe koooos!

Skrevet

uke 13?? wow.. sist ul jeg hadde var jeg 12+4.. da sa de ingenting da men.. jeg spurte ikke heller..:) hva vil volvat si? slik en betalt ul?

Skrevet

Forstod ikke helt spørsmålet ditt? (hva vil volvat si?)

Ja vi betalte 1250,- for en time med titting... etter det andre har betalt her føler jeg at det var ganske dyrt. Har lest at i Oslo får man det til 600-800 nok. Men uansett var det verdt det for oss...verdens beste julegave å vite at alt er bra med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...