hjertebarn Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Klarer dere å vente til ikm- dagen, eller tester dere med CB tester tre dager før?
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har alltid testet FØR ikm, uten positivt resultat. Så denne gangen har jeg tenkt å vente. Hadde ikm lørdag, men skal ikke teste før imorgen...
Krokodillemor Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Jeg testet tre dager før IKM. Da var testen negativ. Så testet jeg tre dager etter IKM. Da var det en veldig svak strek. Først en uke etter IKM var streken tydelig.
Gullblomst Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Jeg tester aldri. Har som policy at jeg ikke skal teste før det har gått laaangt over tiden. Og så langt over har jeg bare kommet en gang. Da testet jeg, men den var negativ, og noen dager etter kom tanta likevel 2 uker på overtid. Så jeg bruker ikke penger på tester, men blir like skuffet som alle dere som tester blir hver pp. tanta kommer.
Krokodillemor Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Jeg kommer også til å kutte ned på testingen når jeg kan begynne å prøve igjen. Sist rakk jeg bare en pp og da var jeg tidlig sikker på at jeg var gravid. Jeg trodde det var innbilning, men det viste seg at magefølelsen min var riktig. Neste gang satser jeg på magefølelsen og hvir mensen uteblir i en ukes tid vil jeg teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå