Gå til innhold

trenger litt hjelp!


Celina og Emil + enimagen:)

Anbefalte innlegg

har gått ned 10kg på 5uker nå, har strevd me å bli gravid i snart 3år nå men skulle ha opphold en stund mens jeg går på reductil.. nå tror jeg kanskje at jeg har blitt gravid (glømte beskyttelse etter fylla) men er jo isje 100% sikker da, å derfor vil jeg ikke slutte å ta reductil pillene heller. viss jeg skulle blitt gravid så kan vel d isje skade barnet viss jeg slutter å ta pillene me en gang testen viser positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graviditet/Amming: Se Kontraindikasjoner. Overgang i placenta: Må ikke brukes ved graviditet. Generelt bør ikke vektreduserende legemidler brukes ved graviditet. Kvinner i fertil alder må bruke sikker prevensjon mens de behandles med sibutramin, og de må underrette legen hvis de blir gravide eller ønsker å bli gravide. Risiko ved bruk under graviditet er ikke klarlagt. Overgang i morsmelk: Ukjent. Må ikke brukes under amming.

 

Dette står i felleskatalogen og bør absolutt taes seriøst! Kontakt lege for å høre hvordan du skal forholde deg til at du muligens er gravid, før du tar flere tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...