karro Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 hei! Er i min 8 uke og opplevde i dag at jeg begynte å blø. Hva skal jeg gjøre nå? Bere vente å se? Er det noen vits i å bestille tme til ul i dag/i morgen for å se? Kan man blø uten at det er noe farlig? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 hei! jeg er 7 uker på vei og har blødd av og på i en uke nå, vært på ul tre ganger, men hjertet slår og alt ser fint ut.. Antagelig blødning fra livmorhalsen sa de. Tenkte som deg jeg også først, men så orket jeg ikke å gå å bekymre meg hele tiden... Ta en telefon til legen og hør hva de sier, de tok meg på alvor med en gang og fikk time til ul på sykehuset samme dag! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cam_gutt_4_6 Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har blødd mer eller mindre regelmessig både dette og forrige svangerskap, men får hele tiden beskjed om at det bør sjekkes opp uansett. -For å slippe UL hver uke, så dropper jeg det når jeg bare har spor-blødninger, men hver gang det kommer en del mer.. 3-6 tørk med papir, og kanskje litt levret blod, så ringer jeg føden/gynelologisk avdelig og drar rett på kontroll. Er visst lett blødende.. Grunnen til at det er viktig med UL hvis man blør er at hvis noe er galt, for eksempel en delvis abort eller noe, så bør det ikke bli liggende i deg. I tillegg kan det være kjekt å vite at du ikke er gravid utenfor livmoren og liknende. -Men jeg har født ett barn og er fremdeles gravid i uke 16, så JA, man kan fint blø uten at noe er farlig! Lykke til Karro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karro Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Tusen takk for svar. Betryggende ord. bestilt time til ul i dag, så vi får se..... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå