Gå til innhold

Jeg er så lei !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av samboeren min! Vet ikke hva jeg skal gjøre, føler at jeg vil forlate han...men så vi jeg ikke det heller. Vi har et barn sammen på en drøy mnd, samtidig som han har en sønn fra tidligere forhold som bor hos oss.

Det er alltid jeg som skifter bleier , bysser og ordner m barnet vårt, spørr jeg han om han kan skifte bleie kan han svare" jeg har ikke så lyst..men jg kan jo gjøre det"- Da gjør jeg d heller selv.Det er dager hvor han ikke har vært nær barnet vårt ! Det syns jeg er merkelig. Han er ikkno flink til å gjøre noe her hjemme, ofte har han planlagt ting m kamerater osv , og d er fint det , men ikke hver helg og flere ganger ellers i uka , jeg trenger han litt her hos meg også !

En gang jeg spurte han om å støvsuge, så sa han bare " du gjør jo ikkno, så hvorfor skal du mase på meg? " Og jeg gjør ikkno ??? Jeg ammer, skifter bleier, roer , bysser, tar meg av sønnen hans,lager middag.....Jeg blir kjempe lei meg og føler at jeg hadde hatt det bedre alene rett og slett...men vil ikke at barnet mitt skal vokse opp m foreldre som ikke bor sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

jeg følte litt som deg da jenten vår ble født. Jeg var kjempelei meg og følte jeg bare gikk å maste på han. En dag sluttet jeg å lage middag til han kom hjem. Han måtte lage den for jeg hadde jenten i armene. Når han spurte etter middag ba jeg han begynne for jenten hadde ikke sovet og vært litt vanskelig. Sånn gikk det en stund og han laget middag (han er flink på kjøkkenet da)

Etterhvert som jenten ble større ble han mer interresert i henne. Nå er hun 5 mnd og han tar sin del...

Tror det er vanlig til og begynne med siden vi har et sterkere bånd fra begynnelsen av. Se om du kan finne en ting som han kan hjelpe deg med hver dag.. lykke til.

Og snakk med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...