Gå til innhold

Innmelding i overtidsklubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemningen er forståelig nok ikke til å hoppe i taket av. Men godt å ha andre i samme båt som man kan støtte seg til. 7 dager på overtid iflg menstermin (som jeg vet stemmer), og 4 dager over UL-termin. ÆSJ!!!

VELKOMMEN!!!

Ja, får vel bare skrive meg inn her eg og!! Uff, hadde ikkje trodd eg skulle gå over tida altså, men er ikkje noe anna å gjere enn å ta det med godt mot. Er no bare 1 dag over i dag da. Skal vel ikkje begynne å klage enda da, hi hi......

Huff...sende ein trøsteklem!! Må innrømme at tårekanalane mine har vore heilt ute å kjøre lenge, og då e enkelte daga heilt fæle! Det hjelpe liksom ikkje ka folk sie el forstår heller, for det e ingenting som passa når det e sånn. Håpa du får en bedre dag i måra!! Dvs, eg håpa du grine i måra også, men fordi du e så glad fordi babyen din e født el veldig på vei ut!

Ellers: godt at vi har denne klubben då, så vi kan vere sure og grinete når vi vil!! Og masse forståelse fra andre som har det heilt likt!

Annonse

Still here me too, - 9 dager på overtid i dag. Snufs.

I dag våkna jeg med litt bedre humør enn på noen dager, sikkert fordi jeg nå mentalt er innstilt på overtidstime torsdag, igangsettelse på fredag og føde på julafta. Det er akkurat det jeg IKKE ønska, men nå begynner jeg å se at dette kan bli en realitet. Lite å gjøre med det nå.

Pent vær i dag da. ***prøver være positiv****

Hei og hopp alle overtidsdamer - i dag går jeg på 11. dagen med overtid, og alle som driver og maser etter babyen på sms, mail og telefon kan PISSE MEG I ØRET.....

Det er både blødninger og småvonde kynnere idag, akupunkturen satte nok fart på småen. Men tør ikke håpe at det skal skje noe idag, etter å ha lest om alle dere som har blittt LURT av alle falske alarmer!!!

Så nå skal jeg lufte valpen og deretter sette i gang med rengjøring.....for en klassiker!

Huff, kan ikke melde meg inn her en gang jeg. Enda 9 dager til termin! Er liksom ikke så kjempelei av å være gravid, men er livredd for å føde i julen, spesielt på julaften. I tillegg så vil jeg ikke ha mer strekk merker å større mage.*sytsyt*

Men jeg føler virkelig med dere som er på overtid og kanskje må føde på julaften likevel. DET er kjipern det!!

Bra vi har hverandre å trøste oss med!

God klem fra

Jepp, godt det e fleire av oss...og takk for alle velkomsthilsener!! Har igrunn en ok dag, skulle bare ønske at det fantes et triks, bare et einaste triks, som garantert starta fødselen! Men det gjør det jo ikkje, så her e det bare å skvise ut siste rest av tålmodighet og smøre seg inn! Ikkje så enkelt alltid, men det hjelpe å ha sove om natta og det gjorde eg i natt :-). Sende masse sove-godt-om-natta-støv til alle! Fødestøv har eg ikkje for då hadde fødselen vært igang...

Det kan jo være at det hjelper på å sove godt om natta også, eller om dagen! Viktig å være uthvilt sier jordmor. Prøvde å sove litt på sofaen her i stad, men var bare ikke sånn sovetrøtt + at samboeren kom hjem og begynte å styre masse her. Har jo forøvrig nok av energi, på turen min i dag gikk jeg kjempefort fordi det var så kaldt. Men var nok ikke noe "triks" for å sette i gang det heller, hadde nesten ikke merkbare kynnere en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...