Gå til innhold

Er det bare meg eller er det flere som hater "dårlig samvittighet"- blomster??

Anbefalte innlegg

Jeg har født 3 ganger og ingen av de gangene har jeg fått så mye som en blomst av gubben! Jeg sa før jeg fødte nå at kanskje jeg kunne håpe på en blomst denne gangen?? slik at han hørte det, men NEI! Det sårer ganske mye. Sa det til han idag, at jeg var sur på han, og han lurte på hvorfor. Jeg sa at det var 3. gangen han ikke hadde kjøpt blomster i forbindelse med fødslene, og nå skal han ut og kjøpe en blomst. For det første syns jeg det er litt sent(10 dager siden jeg fødte) og det blir altfor dumt å få de nå som jeg har sagt det, og at han får lettet på samvittigheten sin. Er det flere som har slike mannfolk? Hva mener dere om blomster i forbindelse når man har født? Er det for mye forlangt?

Huff, ja det var dagens klaging, men godt å få det ut!

Fortsetter under...

Skjønner GODT at du blir skuffa hvis han går ut å kjøper blomster nå....... spesielt etter at du har fortalt at du er skuffa..... Da kunne han heller ha ventet noen dager så det kunne overrasket litt...

Jeg trenger ikke blomster på føden (for de vil jeg ikke ta meg hjem, overtroisk) men jeg vil gjerne ha en kvast som står hjemme når vi kommer hjem (og nyvasket hus... )

Men det er tyyyyyyyyyyypisk menn da!!!

Det er jo ikke med vilje, de er bare sånn.....

Trøsteklem

Jeg er usikker på om sambo overhodet vet at det er noe som heter fødselsgave... Og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal få hintet til det.

Krever ingen diamantring, men en bukett roser hadde vært fortjent, som et symbol på takknemlighet.

Har tidligere klaga på mangel av blomster, og må innrømme at det ikke er det samme å få når man har måttet be om det.

Men som lucia sier: de vet ikke bedre, stakkar! Prøver iallefall å gjøre det godt igjen...

skjønner deg godt jeg og:)

dette er min første da, men har sagt til sambo at jeg blir veldig GLAD hvis jeg får blomster:) men det sa jeg tidlig i sv skapet , vil liksom ikkje mase meg til heller.........

så nå gjenstår det bare å se:)

sympatiblomster? da synes jeg han kan komme hjem me noe annet nesten.......... eller jeg kunne gått ut og kjøpt de blomstrene selv!

Kjøper blomstrene selv jeg,- med felleskortet vårt:) Da får jeg de jeg vil ha i det minste... Sist jeg fikk blomster var til valentine. Da kjøpte både gubben og jeg blomster til hverandre,- hver vår 3pk med tulipaner!

Siden han er tysk, har jeg lurt litt på om han kjenner til det her med fødselsgave. Har derfor hinta litt, og joda, han kjenner til det. Så jeg er ganske spent på om jeg får noe. Han har vært litt hemmelighetsfull for noen dager siden, men det kan jo ha vært julepresang som var årsak til det. Vi får se.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...