Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til deres 8 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår jente på 8 mnd er lillesøster, så hun har det meste av det hun trenger av både klær og leker som hun arver fra storesøster. Vi skal lage til eget rom til henne over nyttår, og har kjøpt en lampe. Vi har også kjøpt en leke som hun kan drage etter seg når hun skal lære seg å gå og krype. Tror nok de som er så små har mest glede av papiret, så vi tenker i alle fall litt praktisk også. Da den første jenten vår feiret sin første jul (hun var også 8 mnd da), kjøpte vi hennes første skopar.

På monogramservice.no går det an å kjøpe bamse med navn og fødselsdato (eller andre datoer) på. Det er hyggelig å ha senere. Det går an å kjøpe masse annet med navnet på også. Men vet ikke hvor lang leveringstid de har. Kanskje litt sent nå.

Min jente er bare 4 mnd, men jeg svarer likevel:)

Hun får ting vi forsåvidt hadde kjøpt likevel som pledd, leker og en søt stol til rommet sitt. Den skal vel ikke brukes på en stund ende, men pappan smeltet helt!

Jenta vår er nesten 4 mnd, men svara deg likevel eg. I år kjøper vi saccosekk til ho. Storesøster fekk til 2 årsdagen sin, og vi vil at dei skal ha lik, derfor kjøper vi no. Litt tidlig, men det er ikkje så lenge til ho kjem til å bruke den.

Kanskje du kan kjøpe noko han virkelig treng, som nytt sete til bilen, klær eller kanskje du skal invistere ein sum i fond til han?

Annonse

Har kjøpt:

-Klær

-Skinntøfler

-Leke: en andefamilie som kan dras bortovergulvet. Laget av tre.

Er ikke sikker på om vi skal kjøpe noe mer, for hun får sikkert mye fra før. Også er det kanskje greit å se hva hun IKKE får, som hun trenger- så kan vi heller kjøpe det senere (kanskje på romjulssalg?) :-)

Annonse

Det er 5 fisherprice leker som er geniale..

Min sønn er 8 måneder og skal få En stol som har ett lite bord inntil og stolen lager masse sanger og lyder alfabet og hele pakka..Den koster 500 kr , men de i lekebutikken sa den var kjempe populær og den jeg kjøpte var den siste.

Så er det jo mitt lille hjem som det hetr det er en vegg med dør og greier som de krabber(går inn i) da kommer det sanger og alfabet og tall og full pakke..den er vist også veldig populær men koster 1000kr den var det 3 igjen av.

så var det en tlf som lagde masse lyder.

og noe bamsegreier..men råkule greier syntes jeg da..Kusina mi har den stolen hu å..og av alle leker så har den vært garantert den populæreste..

Gåbil er sliken kan sitte på, som ser ut som en bil, den har hjul, og når en sitter skrevs over den og dytter fra med bena så triller den.Samt at man kan holde seg i et håndtak og gå etter bak bilen??? Den har musikk fremme og litt forskjellig dikkedarier.

Klarer ikke forklare det bedre jeg.

til snuppa har vi kjøpt vinterdress til snøen kommer og fisher price sneglen...en slik som en putter forskjellige klosser oppi med ulike fasonger...vet ikke va en kaller de...men litt hjernetrim er jo bra etterhvert;)hehe...åsså skal vi kjøpe et babyakerett;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...