Gå til innhold

Nå skal jeg gå og sjekk modning! evt strippes

Anbefalte innlegg

Fikk komme innom men måtte belage meg på mye venting siden hun hadde timeplanen "sjokka full" .. men hun skulle sjekke meg og evt strippe.

Har hatt kynnere i forigårs natt, hele går og noe som minte mer om "milde" rier i natt (men kanske bare var veeeeldige kynnere..?)..men nå har de selvsagt gitt seg igjen..arg!!! har litt småkynnere da..

Så..wish me luck..kanskje jeg føder bare av å gå opp dit.(haaahh,..)..puh..sliten bare av å tanke på det..oppoverbakker... :O//

Fortsetter under...

Annonse

får håpe du blir strippet, for da føder du om 2 dager, ikke sant?? hihi

jeg har jo gjetta på 20/12, og det hadde vært gøy om jeg hadde hatt rett, men for din skyld, håper jeg du føder så fort som mulig!!

klem, klem!!

(hold meg oppdatert, da!)

HEHE.......................................................................................

- Det var ikke antydning til modning en gang..er nå 10dager over termin..

- Hun var hardhendt og sa hun ikke stoppa før jeg sa stopp, noe jeg nektet å si...så nå blør jeg bra.. Hun prøvde presse inn en finger, men det gikk ikke som sagt.. (sinnsykt vondt, men verdt det..)

- Hodet er heller IKKE festet LIKEVEL ... så om vannet går ba hun meg legge meg ned..

- I tillegg ville hun jeg skulle inntil føden for CTG sjekk siden jeg har kjent så lite liv...

hahahaha....det var den dagen! Jaja..nå vet jeg hvertfall at jeg ikke føder før fredag! -som er dagen jeg blir satt i gang om de har tid.

Men jeg skal trygle om å få gå over helgen mot at jeg kommer på CTG sjekk hver dag.. Missforstå meg rett, er dritsliten og har gått opp godt over 30kg og veier 99,5kg...men jeg vil ikke presse kroppen min til å bli moden og føde! Men har ikke noe skjedd 1.juledag skal jeg gledelig la de få sette meg i gang..før det kommer jeg til å sette meg på bakbeina..

hjertesukk fra meg...har leid tre videoer og kjøpt snop..mangler tross alt 0,5k før jeg runder 100!! ¤ler¤ halvhjertet hehe

huff, det var ikke moro....

men du får trøste deg med det at det kan skje veldig fort, når det først skjer noe!! :-) skal tenke på deg og sende deg fødestøv, så ordner det seg nok!

åååhhh...staaakkars du da =(

Hva skjer videre nå da tettemor? Får du noe modnings-piller eller? Fikk du vite noe om når du blir satt igang/max tid o.l??

Uansett ikke så lenge igjen nå "jenta mi"

*KJEMPE-KLEM*

Annonse

heihei jenter!

nå er jeg hjemme fra riksen!

Litt oppløftet, da...for jm hadde faktisk skrevet at jeg var myk, og det er jo noe!! - da er jeg ikke helt på scratch!! Håper disse kynnerne gjør noe fornuftig, da ;)

CTG'en var de i utgangspunktet fornøyd med, selv om hun var rolig. Men legen ville snakke med oss, men så ble hun plutselig opptatt i fødsel og kunne ikke prate med oss likevel..hmm..så jeg skulle være ekstra obs og ringe med en gang om jeg ikke kjente 3spark på 30min etter et glass kaldt saft (dette skulle gjøres to ganger før jeg ringte)

Greit å ha noe ordentlig å forholde se til!

Ble hvertfall senest satt i gang fredag mente jm på riksen..så sånn er det..de vet jo hva de gjør..så da blir det nok julaften på riksen, men det går bra.. ;)

Søte deg, Tette-du er en real tøffing !

Utrolig hvordan du holder motet oppe !

*stryke på kinnet*

Håper av hele meg du kommer i fødsel innen døgnet er omme, vil du skal slippe å gå så lenge og atpåtil tilbringe julen på sykehuset.

Jeg har forresten hatt besøk av helsesøster idag, kjempesøt dame !

Er satt opp på barselgruppe 4.januar - så skal du være med på den må du henge i ! ;-)

Masse masse fødestøv til deg, jenta !!

Takk takk! Hyggelig å høre at du synes jeg er tøff, selv om jeg ikke akkurat føler meg høyest i hatten om dagen hehe.. ;)

Hvordan går det med amminga? Håper det er bedre.. Her er mine såre allerede siden jeg tvista de i helenatt og mer til hehe...hjalp da, får fart kynnerne..og nå tror jeg faktisk jeg må være enda tøffere og ha sex i kveld t.o.m. etter denne røskinga jm gjorde i dag.. (har fått streng beskjed av ulvepus om at høyehalmhopping er nødvendig..hehe) Det får nemlig skikkelig fart på kynnerne..

Men uansett, det hjalp å smøre weleda heilsalbe på brystvortene..men du har vel prøvd det meste, tenker jeg..

Men da rekker jeg vel ikke bli med på den barselgruppa uansett da, eller?? :O/ ¤snufs¤

Joda - bare skynd deg å føde før 4.januar - så kommer du helt sikkert med !

Men du må ringe helsestasjonen med en gang du kommer hjem fra sykehuset og si ifra. Viktig viktig.

Jeg smører ullfett (ja, høres skrekkelig lekkert ut) på brystvortene, det lindrer litt.

Helsesøster sa veslegutt gjør helt riktig, jeg lar ham ligge alt for lenge bare - hun betegnet ham som en "gourmet", dvs en som liker å spise og virkelig nyyyyter måltidet.

Men ba med begrense ham til 15-20 minutter pr pupp, da resten er kosespising og går utover vortene mine...

Men det er jo så koselig der han ligger og smatter og koser seg med lukkede øyne :-)

Med jenta mi rakk jeg aldri kose meg med ammingen, hun var alltid ferdig på under 5 minutter.

Nå håper jeg du føder snart !!!

Hyggelig å se deg her inne igjen, Bekkis! Gleder meg til å se snuppen din! Etter samtale på riksen i går fikk jeg vite at jeg blir satt i gang fredag, så da godtar jeg det..stoler jo på dem..

Ullfett hørtes digg ut, j hehe..Bra det er riktig teknikk, da, så blir du kanksje mer herdet etterhvert slik at han kan ligge lenger..?

Jeg tvister og tvister..de er ganske såre hehe..men topper nok ikke dine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...