Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Det er 6 uker siden jeg fødte , men fremdeles føler jeg at ikke alt er som d skal nedentil. Det virker som d er et slags kutt eller rift rett under skjeden på en måte som ikke har grodd. Men er ikke d litt rart når d har gått 6 uker ? Og d svir der når jeg tisser...jeg syns d er forferdelig å tenke på at noe kan være galt der. Jeg måtte omtrent ikke sy, og jm sa jeg var kjempe heldig og at det gikk veldig bra. Så de ville vel sett om det var noe galt der ??
Salsa Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Hvis du måtte sy - selv bare litt - så svir det når man tisser. Jeg måtte sy masse første gangen, og bare litt nå sist jeg fødte, men det har svidd begge gangene. Og det har tatt minst 2-3 mnd før jeg følte at ting begynte å normalisere seg litt. Så ta tiden til hjelp. Du skal vel snart på 6-ukers kontroll, så da kan du jo spørre. Legen vil helt sikkert sjekke det for deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Takk for svar ! Det svidde masse rett etter fødsel, og så ble det borte og jeg tenkte at det var i orden igjen.Men så ble d vondt igjen..Men d er kanskje normalt? HI
Libido- Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Kan jo hende såret har revnet litt igjen. Tar litt tid før det gror der, siden det ikke er helt tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå