Gå til innhold

Er dette som det skal tror dere???

Anbefalte innlegg

Slimproppen min begynnte å gå i går på morningen og det kommer fortsatt ein del. Men er det normalt at det kommer masse brun utflod og. Når eg tørker meg så er det heilt brunt på papiret, så er det blanda slim i det. Har jo lest at det kan vere tegn til blod i proppen men ingenting om at det kan komme så masse brun utflod i lag med!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7494168-er-dette-som-det-skal-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når livmormunnen åpner seg kommer det gjerne enten friskt eller gammelt blod ut, så det er nok helt normalt ja. Bare det ikke blir store blødninger skal du bare se lyst på det. Det er noe som skjer i alle fall. Lykke til i dagene fremover da =)

Det er desverre helt normalt. Ringte føden i går fordi jeg gikk jo sånn noen dager nå. Hun sa: Neida, ingen fødsel på gang fordet, det er nok bare en tegningsblødning.

J***** f**** dama på sykehuset! :-) Neida, Men masse frisk blod, vannagang eller rier med 5 min mellomrom. DA er det visst noe på gang. ...

Ja så ho sa brun utflod er det samme som tegningsblødning?? Sjølv om det ikkje er friskt blod? Eg har no lest at tegningsblødning er eit tegn på at fødselen er veldig nerme da.....eller har eg bare lest det eg ville lese, hi hi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...