Gå til innhold

For tidlig med kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 3! Skulle jo tro jeg var erfaren nå, men ingen svangerskap er visst like... Alltid noe nytt å bekymre seg for. Jeg er 16+1 og har allerede kynnere, flere ganger, hver dag. Skal jeg bli bekymret? Hadde mye kynnerer de to første gangene, men ikke så tidlig, tror jeg. Begger er født ca til termin. Er det flere der ute som har kynnere så tidlig? Ikke vondt eller noe da, bare en litt "kilende" stramming av livmora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangs. Begynnte å få kynnere ganske tidlig jeg også.. Var rundt uke 15/16..

Skrevet

Jeg var mye plaget med kynnere sist, begynte å få dem i uke 12 denne gang. Er i uke 24 nå og har flere kvelder på rad hatt flere kynnere om kvelden etter hverandre om kvelden når jeg har lagt meg.

Orker ikke tanken på å begynne å telle minutter, for det er ikke så mange som 5 regelmessige...Det går nok greit denne gang også...

Skrevet

Jeg er 18+2 nå og har hatt kynnere i ca 3 uker nå. Skal til kontroll kl 12 og har tenkt å spørre om det da. Kan legge inn en liten tilbakemelding her hvis dere vil :o) Jeg skal ha barn nr. 4. Vet ikke om det har noe å si. Er 8 år siden sist gang da.

Skrevet

Kjempefint med en liten tilbakemelding ja!! Marerittet er jo en bitteliten prematur baby, men jeg ser ikke så veldig lyst på en "hvil i sofakroken de neste 20 ukene-sykemelding" heller, tror jeg kan bli ganske feit og deppa da... Men vi krysser fingrene, det er nok bare livmora som jobber og trener litt, uten å påvirke livmorhals osv.

Forbudt med flere enstelige og negative tanker! Nå må vi ut å handle de siste julegavene og glede oss over en mer og mer struttende mage! Det går bra, gjør det ikke det da....?

Førjulsklem til alle oss i lykkelige omstendigheter!

Skrevet

Jeg venter nr. 2 og har hatt kynnere siden uke 16. Så tror nok det er helt normalt!

Skrevet

Det ordner seg for snille piker vet du...

Skrevet

Hei hei. Nå har jeg vært hos legen. Ikke mye hjelp i han. Han rådet meg til å ikke stresse og gå turer for å koble ut litt, he he. Ringer nok jordmoren min hvis det ikke blir bedre. Men det har til nå variert litt hvor mye kynnere jeg har hatt fra dag til dag. Vet jo også at vi har kynnere gjennom hele svangerskapet så det går sikkert bra. Men som sagt; ringer nok jordmor hvis det blir værre:o) Blir mildt sagt oppgitt over denne legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...