Gå til innhold

Ojoj.. januarbabyene plopper ut allerede! Hva med en liten veldig uformell konkurranse?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Juletiden er en forundelig, fantastisk tid og selv de små magekøttene vil komme ut for å feire med oss. Er så mange fra januarklubben som allerede har fått sine små utenpå magen.

Selv trodde jeg og legene at min lille gutt skulle komme for 4 uker siden, men neida, han vokser og trives, på innsiden av magen!

Nå har jeg begynt mer og mer å mentalt forberede meg på at dette miraklet skal skje i januar! (helst ikke for langt uti januar da men)

Jeg har termin 02.01.07, og håper på å bli en av de første januarmammaene i januar! Men hvem blir den aller første? Hvem får den aller første januarbabyen i januar. Blir det en i januarklubben, eller kommer en desemberbaby til å gå på overtid?

Meld deg på denne veldig uhøytidelige konkurransen! Det er bare 14 dager til 01.01.07, så det blir ikke lange tiden å holde knøttene på innsiden av magen heller.

Jeg melder meg herved på! :o)

Fortsetter under...

Jeg melder meg også på, har termin 16 januar.

Vi har ventet siden jeg var i uke 24, ingen som hadde trodd at jeg fremdeles skulle sitte her med en baby inni magen. Men det gjør jeg alltså.......=)

Oooh! Jeg elsker konkurranser! Selvsagt er jeg med!!! Jeg har termin 8.jan, men verken jeg selv, gubben, jm eller leger tror jeg skal gå så lenge... så det blir spennende tider framover :)

Annonse

mellder meg på med termin 2 januar.....tror jeg slår dere alle...har nemlig stor vinnerlykke.......evt kanskje blir det desember barn!

Annonse

Jeg melder meg på men håper jeg taper med god margin.

Jeg har termin 12. januar, men er god i å finne spesielle datoer da jeg har skuddårsbarn fra før. planlegger fødsel 17.januar. Har vært syk i hele desember og nå kommer jula. Trenger et par uker på å få litt overskudd til fødselen.

Må jo melde meg på dette hehe... Har egentlig ul-termin den 18. januar, men nå har jeg hatt ett par ul'er mot slutten (hun lå i tverrleie lenge, men har endelig snudd seg med hodet ned) og legen tror hun kommer før termin (vekt estimert til 2700 gram i dag og storebror veide kun 2965 gram da han ble født).

Moren min synes forresten at jeg burde føde rundt den 7. januar, for da er Oslo-borger nr 550.000 forventet i følge SSB...

må vel nesten være med på dette... litt spenning i hverdagen:) har termin 14.01. men håper på litt tidligere enn det... tvi tvi alle sammen;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...