Gøril og Jesper :) Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 Blir litt bekymret når jeg får disse smertene, kan ikke skjønne hvorfor de skal komme nå. De gjør sabla vondt, og jeg tenker hele tiden "nei, nå kommer det blod..."... Men, det har heldigvis ikke kommet blod enda da, og jeg håper jo sånn at det ikke vil komme heller.. Prøver vel bare at noen skal si at det er normalt.. hehe. (hint, hint) Men si fra om det ikke er det også, selvfølgelig.. Må vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei:) Jeg føler meg av og til sånn som jeg pleier rett før jeg får mensen... Tror egentlig det er ganske vanlig, menssmerter er jo visst et tegn på at livmora vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Faen åsså Gøril! Jeg også har det sånn, og jeg blir så redd!!!! Prøver å si meg selv at det er normalt, men klarer ikke å slå meg til ro med det. Uff, altså. Men det ER normalt! Vi får bare forholde oss til det... Masse klemmer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phiphi Skrevet 18. desember 2006 #4 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er helt normalt, de fleste har mensmurringer de første mnd! Et godt tegn faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 Æ å har det akkurat sån, med mensmurringa...våkne midt på natta å kjennes ut som æ har skikkeli veer....men d e visst normalt ja. E 6+ 0 i dag... Føle mæ oppblåst, men d e væl som dokk si at livmora driv å strekke på sæ... Lykke t vidre alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizz-Lene Skrevet 18. desember 2006 #6 Del Skrevet 18. desember 2006 Det ga seg hos meg rundt uke 7. Er 8+1 idag og har ikke de murringene lenger. Har hatt de fra uke 4 til rundt uke sju.. Var kjemperedd jeg og, men det er visst helt normalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei! Jeg var innom her å kikket så måtte jeg bare svare Jeg er 15 uker på vei, og ville bare si at jeg hadde det akkuratt slik som dere har det. Det ikke er noe å bekymre seg for. Tenk over hvor mye som skjer der nede og hvor mye som vokser og forandrer seg:) Så lenge smertene ikke er konstante så er det ingen grunn til bekymring, Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 gøril, om du les lengre bak på sidene. så ser du at alt du spør om er svart på. alt fra exu til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 19. desember 2006 anonym. Skjønte ikke helt den der jeg... Ja, jeg vet jeg har fått svar på mine spørsmål, er evig takknemlig for det. Jeg vet ikke hva jeg skal forvente, så det er greit for meg å ha denne siden å spørre folk om. Vil de ikke svare, så synes jeg de skal la vær. Jeg lurer på en del skjønner du, for veien for å bli gravid har vært litt tung og lang for min del, og når jeg endelig har blitt gravid, så er det vanskelig å tro på det, og veldig lett å bekymre seg. Det tror jeg absolutt alle som er gravide med prøverør kan skrive under på.. Kampen har vært så lang, så vanskelig, og mange av oss tenker ofte det verste. Da er det fint å få svar på ting her og bli litt beroliget Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi76 Skrevet 20. desember 2006 #10 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei Gøril!!! helt enig med deg - jeg har akkurat de samme smertene, og lurer fælt på om det kan være noe galt.. orker ikke tanken på å måtte starte på begynnelsen med spray og sprøyter om igjen. Derfor tør jeg nesten ikke tenke tanken på at dette er sant! men - jeg har også hørt at det skal være helt normalt med menssmerter, og at det er et godt tegn på at livmora strekker og utvider seg. Så vi får bare være lykkelige så lenge vi kjenner noe, eller hur? Hvordan står det til med deg da? håper vi kan få sjansen til å møtes en gang igjen snart, nå er vi jo gravide begge to!!! Jeg er idag 4+3 .. hehe ikke mye, men det er ihvertfall en start!! håper alt står bra til med deg og knøttene dine (!) og at vi sees snart! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 20. desember 2006 #11 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er veldig vanlig, og jeg har det ganske ofte. Hadde det en periode hver dag mellom kl 15.00 -->. Nå er jeg 8+0 og har ikke så mye plager med det lenger, men jeg kjenner i ny og ne. Så lenge det ikke kommer noe blod er det INGENTING å bkymre seg for.. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå