munti Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hei. Jeg har ikke vært så veldig aktiv skriver på disse sidene. Men jeg har vært veldig aktiv leser. (har hatt mye og gjøre i det siste). Jeg synes alle dere jentene her inne er helt fantastiske. Det er godt å finne et sted der man finner noen som er i samme situasjon som en selv. Ekstra hyggelig er det at det er så mange som er blitt gravide. Håper selv og komme etter i januar/ februar, ( nytt fryseforsøk da). Klem fra
Ophelia & Jr. Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Denne slenger jeg meg på! Er nok mye flittigere leser enn skriver, men prøver å bidra der/når jeg kan. Ønsker alle de fantastiske jentene/damene her inne en riktig god jul og et godt nyttår! Måtte 2007 bli et fantastisk år med voksende mager for oss alle sammen! Juleklem fra
Ann-ch. Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg slenger meg på denne jeg også. God Jul til dere alle. Håper vi snart slipper å være her inne. Juleklem fra-
UngVoksen-over termin Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Samme her :-) God jul og godt nytt år :-) Har også hatt en liten pause her fra -... kjekt å være tilbake :-) Klemmer fra
Phoenix1 Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Blir med på denne jeg også. ******GOD JUL OG GODT NYTTÅR******* Og så satser vi på at 2007 blir det beste året noensinne!!! Jaaaa! :D:D:D Juleklemmer fra
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er med paa den..God jul alle sammen!! Haaper dere alle faar det dere oensker til jul eller i aaret som kommer!!
Sunniva78 har to små Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!! "Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid!" Et godt visdomsord å ta med seg på veien:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå