Hoppetussa Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Skal ut i jobb om 1 1/2 mnd, og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med amming. Hvordan gjør dere det? Det vil bli 3 halve dager, to dager fra 8-12 ca og en dag fra 10-15. Snuppa vil bare være 6,5 mnd, så lurer på om jeg skal pumpe meg, gi grøt eller mme?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg tror kanskje pumping hadde vært greit, om du har mulighet til å oppbevare mm i et kjøleskap eller noe på jobb... Men det spørs jo hvor mye jenta di drikker av mm fremdeles da. Fullammer du enda? Da hadde jeg satsa på pumping og med gradvis overgang til litt mer fats føde fra nå av kanskje...?
Hoppetussa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Hun får ett grøtmåltid, kanskje et lite måltid på formiddagen allerede, så sånn sett er det jo greit. Mme tar hun ikke hvis jeg gir henne det, pappan har ikke prøvd enda da, men tenkte kanskje jeg skulle styre unna det... I verste fall er det 10 min til arbeidsplassen, så hun kan jo kjøres dit også, men ikke så lett siden arbeidstida mi innebærer undervisning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå