**synne** Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 Var hjemme hos mine foreldre i helgen. Mannen min lå syk hele helga, stemmeløs, snuppa grinete og skulle ikke sove -på dagtid... Snørrete og fæl, jeg med begynnende halsvondt, min mor med halveis stemme.. ja..dere kan tenke dere at vi hadde det skikkelig festlig.. hehe.. Menmen...snuppa fikk leika med kusina si, og hilst på oldebesto. Ellers skjedde det ikke så mye, såg litt sport på tv, spiste mer julegodis enn nødvendig, og sov lite siden gubben snorka og snuppa hosta... Endte opp på sofaen i stua til slutt..så jeg i det minste skulle få blund på øyet... nok om oss... Håper dere har hatt en fin helg! Håper dere slipper dette svineriet vi har fått i hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 He, he, hørtes ut som en vellykket helg til dine foreldre. Vi har hatt omgangssjuka( kom begge veier) og influensa alle 3, så vi SKAL være ferdige for i år iallefall. Nå er vi alle i farta igjen. Får tro dere er ferdige til neste helg da : -) God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja det er ikke mindre typisk, men godt å være hjemme hos mamma da og få litt hjelp. Du får lage deg en god kakao og kose deg med den og håpe at forkjølelsen er over til helgen... Kakao : 1 L H-melk 1 plate kokesjokolade (Eg bruker lys sjokolade for da liker eg den best, men det går med mørk om det er noe for deg) Ha litt melk i bunnen og brekk sjokoladen opp ruter og ta den oppi. Smelt sjokoladen før du har resten av melken oppi, la den koke opp og server med krem. NAM NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. desember 2006 åååå...tror jeg må ha litt sånn i kveld!! Halsen blir bare være og være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå