Minnie_Moon Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er så spent at jeg har helt vondt i magen! Må vente helt til klokken to da, men har jeg ventet så lenge, så kan jeg vente noen timer til. Håper vi får se et flott lite aktivt nurk. Men er samtidig bekymret for om det kan være noe galt. Vi har også tenkt å spørre om de kan se kjønnet, men det er plutselig blitt så lite viktig for meg. Nå håper jeg bare de kan se et bankende hjerte og et friskt barn.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Så kjekt, det må vere heilt herleg å sjå babyen sin for første gang!! Eg gler meg sånn til eg skal (men det er ein mnd til enno) Lykke til!!
Minnie_Moon Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Takk takk :-) Har vært å smugtittet litt en gang før da :-) Var i uke 12 sist da. Men nå blir det ekstra moro når samboeren skal være med. Blir veldig godt å ha noen å dele det med :-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Lykke til;-) grua meg å til min men det var ikke noe vits;-D.. dere kommer til å få en fantastisk opplevelse, gled dere;-D.. skulle ønske man hadde en hver mnd;-P... si hvordan det gikk og hva du får:)
Minnie_Moon Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2006 Skal rapportere i morgen :-)
muslingen Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 vi skal og på utralyd i dag, men vi må vente helt til 21.00! utrolig sent da! men gleder oss veldig såklart! men blir en laaaang dag! lykke til:)
gosnut Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Jeg var på torsdag og må bare si at det var en fantastisk opplevelse!! Dere må bare nyte det!! Vi ville jo nesten ikke gå ut igjen vi : ) Hehe!!Jeg og var veldig nervæs, men det var det ingen grunn til! KOS DERE!!!! Få høre i morgen hvordan det gikk! Bilde av min lille ligger forresten under nicket mitt. Vi vet heller ikke hva det blir : )
~ Nuttemor~ Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg vet hvordan det er, var så spent før vi skulle på UL! Tenket det verste, men var ingen grunn til bekymring- alt så fint ut. Gled dere og lykke til:)
Phobia Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Åh vet hvordan du har det ja Jeg skal om 3 dager og har vondt i magen NÅ allerede..... Har ikke lyst å spørre om kjønnet nå, men mannen vil - så vi får se hvem som "vinner" på torsdag...he.he Uansett - LYKKE TIL idag !
CAT77 Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Lykke til!!!! Gleder meg til min andre ultralyd i slutten av januar!!!!! Nyt opplevelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå